loading
در حال بررسی درخواست شما
موضع آرسنال درباره ژائو پالینیا مشخص شد
موضع آرسنال درباره ژائو پالینیا مشخص شد

موضع آرسنال درباره ژائو پالینیا مشخص شد

اِدو درباره اهداف نقل و انتقالاتی صحبت می‌کند. باشگاه آرسنال به جذب هافبک تیم فولام، ژائو پالینیا، علاقه‌مند است.

اِدو، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال، اخیراً دیدگاهی در مورد برنامه‌های این باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه ارائه کرد. در همین حال، توپچی‌ها در حال بررسی امکان جذب ژائو پالینیا هستند.

این باشگاه شمال لندنی احتمالاً دوست دارد در بازار زمستانی فعال باشد. با این حال، بودجه اولیه نقل و انتقالات نسبتاً کم آنها ممکن است تا حدودی آنها را عقب نگه دارد. هرچند، هم اِدو و هم میکل آرتتا می‌دانند که نیاز به ارتقاء تیم وجود دارد.

پس از شروع فصل پر از مصدومیت، اکنون جذب بازیکنان جدید برای تقویت خط دفاعی باید اولویت اصلی آرسنال باشد. آنها همچنین به تعدادی از هافبک‌ها لینک شده‌اند. داگلاس لوئیز، ستاره استون ویلا، به عنوان "هدفی رویایی" برای آرتتا لقب گرفته است. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر این وجود دارد که آرسنال به دنبال یک مهاجم کلاس جهانی است.

اِدو اکنون به طور علنی درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه در این زمان صحبت کرده است. او در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی میرور گفت: "در ماه ژانویه و تابستان، فعالیت‌ها کمی بیشتر می‌شود. ما آماده هستیم، افراد بزرگی در اطراف باشگاه هستند که از من و تصمیماتم حمایت می‌کنند. ما همیشه اهداف خود را داریم – مهم است که برای هر سناریویی آماده باشیم – این بسیار مهم است."

اکنون که تأیید شده است که آرسنال اهداف مشخصی را در نظر دارد، هواداران باشگاه انتظار دارند که اِدو اقدامات قاطعی انجام دهد و سعی کند به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، معاملات خود را انجام دهد. جذب بازیکنان جدید کار سختی خواهد بود، اما اِدو ثابت کرده است که توانایی برقراری روابط مثبت با بازیکنان را دارد، که به او در تلاشش برای جذب بهترین‌های خود به ورزشگاه امارات کمک خواهد کرد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۶ ۱۸:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۱۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰