loading
در حال بررسی درخواست شما
همه دیدن چی شد
همه دیدن چی شد

همه دیدن چی شد

بعد از بازی جنجالی آرسنال مقابل منچستر سیتی به قضاوت بحث برانگیر مایکل اولیور که منجر به اخراج کردن لی اندرو تروسارد بعد از ضربه به توپ شد میکل آرتتا در سالن کنفرانس اتحاد استادیوم حاضر شد تا درباره بازی صحبت کند.

🗣صحبت‌های میکل آرتتا بعد از بازی مقابل منچسترسیتی :

⁉️درمورد بازی :

ما در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ی اول، شروع خیلی سختی داشتیم . تلاش می‌کردیم تا برخی از فضاها را کنترل کنیم و توانایی کافی برای خارج شدن از ۲۵ تا ۳۰ متر اول زمین را نداشتیم که باعث شد هیچ‌گاه کنترل بازی را به دست نیاوریم. بعد از آن، شروع کردیم به درک اینکه چه کاری باید انجام دهیم و کارآمدتر شدیم. واضح است که شرایطی به ما تحمیل شد که برای ۵۶ دقیقه تقریباً غیرممکن بود، اما به هر حال، به بهترین شکل ممکن با آن شرایط سازگار شدیم و نحوه‌ی رقابت تیم باور نکردنی بود. من خیلی به تیم افتخار می‌کنم. نمی‌توانید در موقعیتی سخت‌تر از این مقابل چنین حریفی قرار بگیرید و نحوه‌ای که ما با آن برخورد کردیم واقعاً غرورآمیز بود. خیلی به تیم افتخار می‌کنم.

⁉️درمورد کارت قرمز لیاندرو تروسارد :

ترجیح می‌دهم نظری ندهم چون آن را دیده‌ام. خیلی واضح است، تصمیم‌گیری را به شما واگذار می‌کنم.

⁉️درمورد فضای رختکن :

پسرها خیلی ناراحت بودند. آن‌ها با تمام وجود در هر لحظه بازی کردند و وقتی در آخرین لحظه مجازات شدند، واقعاً ناراحت شدند. امروز یک قدم بزرگ دیگر به عنوان یک تیم و به صورت فردی برداشتند.

⁉️درمورد یورین تیمبر و ریکاردو کالفیوری :

آن‌ها قطعاً در چنین شرایطی ۹۰ دقیقه بازی نکرده بودند، اما خیلی مشتاق بودند که به تیم کمک کنند و ما راه‌حل‌هایی پیدا خواهیم کرد.

⁉️درمورد عملکرد کالفیوری :

او فوق‌العاده بود. اینکه بازیکنان تازه‌کار بازی را در چنین شرایطی در لیگ برتر شروع کنند، نشانه شخصیت و کیفیت بالای اوست. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم.

⁉️درمورد اینکه آیا فکر می‌کنید با ۱۱ نفر می‌توانستیم پیروز شویم؟

نمی‌دانم. هیچ ایده‌ای ندارم. قطعاً تلاش می‌کردیم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که ۹۹ بار از ۱۰۰، اگر ۵۶ دقیقه مقابل این تیم با ۱۰ نفر بازی کنید، می‌بازید و با اختلاف زیادی هم می‌بازید. ما خیلی به این عملکرد افتخار می‌کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲ ۰۹:۵۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰