loading
در حال بررسی درخواست شما
پنج بازیکن آرسنال نامزد جوایز توپ طلا شدند
پنج بازیکن آرسنال نامزد جوایز توپ طلا شدند

پنج بازیکن آرسنال نامزد جوایز توپ طلا شدند

پنج بازیکن آرسنال برای کسب توپ طلای ۲۰۲۴ در بخش مردان و زنان نامزد شده‌اند.

این جایزه سالانه که به طور گسترده به عنوان معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال شناخته می‌شود، با رأی خبرنگاران سراسر جهان بهترین بازیکن را انتخاب می‌کند. این جایزه از سال ۱۹۵۶ برای مردان و از سال ۲۰۱۸ برای زنان اهدا می‌شود.

برای دومین سال پیاپی، بوکایو ساکا و مارتین اودگارد در فهرست نامزدها قرار گرفته‌اند و این بار دکلان رایس و ویلیام سالیبا نیز به آنها پیوسته‌اند.

همچنین، ماریونا کالدنتی، خرید اخیر تیم، نامزد توپ طلای زنان شده است.

مارتین اودگارد

مارتین که برای دومین سال پیاپی بازیکن سال ما شد، فصل گذشته در میانه میدان عملکردی خیره‌کننده داشت و در ۴۸ بازی از ۵۲ بازی ما در تمام رقابت‌ها به میدان رفت، ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل داد. ۱۰ تا از این پاس‌گل‌ها در لیگ برتر بود که سه تا بیشتر از فصل قبل بود و باعث شد او نامزد جوایز بازیکن سال لیگ برتر و PFA شود.

بوکایو ساکا توپ طلا

بوکایو بالاترین آمار گلزنی خود را ثبت کرد و با ۲۰ گل در تمام رقابت‌ها، صدرنشین جدول گلزنان ما شد. او همچنین ۱۴ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد، در طول فصلی که همچنین شاهد رسیدن او به ۵۰ گل و ۵۰ پاس گل برای ما، کاپیتانی تیم برای اولین بار و کمک به انگلیس برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۴ بود.

دکلان رایس توپ طلا

دکلان نیز بخشی از آن تیم سه شیرها بود، اما در سطح باشگاهی با ۷ گل به بهترین آمار شخصی خود رسید و ۱۰ گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت که ۹ تا از آنها در لیگ برتر بود - تنها یکی کمتر از کل پاس گل‌های او در ۲۴۲ بازی برای وست‌هم یونایتد. او نامزد بازیکن فصل لیگ برتر شد و در جوایز نویسندگان فوتبال نایب قهرمان شد.

ویلیام سالیبا توپ طلا

ویلیام در فصل گذشته در تمام بازی‌های لیگ برتر حضور داشت و ۴,۵۰۲ دقیقه از ۴,۶۸۰ دقیقه ممکن بازی کرد که بالاترین مجموع ثبت شده توسط یک بازیکن غیر دروازه‌بان در پیراهن ما از زمان پر مرتساکر در فصل ۱۴-۲۰۱۳ است. او ۱۸ کلین‌شیت داشت، بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ و به فرانسه کمک کرد تا به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ برسد و جایی در تیم منتخب تورنمنت یوفا برای خود کسب کرد.

هر چهار بازیکن اخیراً در تیم منتخب فصل PFA قرار گرفتند.

ماریونا توپ طلا

ماریونا این تابستان پس از ۱۰ سال حضور در بارسلونا به ما پیوست، دورانی که طی آن ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کرد. او در پیروزی اسپانیا در فینال جام جهانی مقابل انگلیس در آگوست ۲۰۲۳ در ترکیب اصلی بود و همچنین لیگ ملت‌های ۲۴-۲۰۲۳ را که در فینال آن گلزنی کرد، فتح کرد. فصل گذشته با تیم کاتالان سه‌گانه را کسب کرد، از جمله لیگ قهرمانان زنان، و در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌ها ۱۹ گل به ثمر رساند.

برندگان روز دوشنبه ۲۸ اکتبر در تئاتر دو شاتله پاریس اعلام خواهند شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۱۶ ۱۰:۱۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰