loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش نمایش بازی آرسنال - نیوکاسل
پیش نمایش بازی آرسنال - نیوکاسل

پیش نمایش بازی آرسنال - نیوکاسل

آرسنال پس از 10 بازی بدون شکست در ابتدای فصل، روز شنبه در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل یونایتد خواهد رفت که پس از پیروزی 3-0 مقابل منچستریونایتد در روز چهارشنبه روحیه بالایی دارد.

به طور سنتی، سفر به ورزشگاه سنت جیمز پارک برای آرسنال بسیار پربار بوده است، زیرا آنها در 10 دیدار اخیر خود در این ورزشگاه 8 پیروزی کسب کرده اند و تنها منچستریونایتد با 13 پیروزی خارج از خانه در لیگ برتر مقابل نیوکاسل، بیش از آرسنال پیروزی داشته است.

آخرین برد آرسنال در نیوکاسل به ماه آوریل سال جاری میلادی برمی گردد، اما این تنها یکی از سه باری است که تیم ادی هاو از ابتدای فصل گذشته در خانه خود در لیگ برتر متحمل شکست شده است. پس از یک شروع سخت، نیوکاسل دوباره فرم خود را پیدا کرده است و در 3 بازی اخیر خانگی خود بدون دریافت گل به پیروزی رسیده است.

  • بازی های پر گل

نیوکاسل یونایتد پس از یک فصل فوق العاده که به مقام چهارمی ختم شد، در این فصل نیز خاطرات خوشی برای هواداران خود رقم زده است. آنها هر دو تیم منچستری را از جام کارابائو حذف کردند، شفیلد یونایتد و استون ویلا را به ترتیب با نتایج 8-0 و 5-1 شکست دادند و در یک شب تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن را 4-1 مغلوب کردند.

تمام این اتفاقات پس از شروع ضعیفی رخ داد که باعث شد آنها سه بازی از چهار بازی ابتدایی خود را ببازند، اما در لیگ از آن زمان تاکنون در هشت بازی متوالی شکست نخورده اند. آنها تاکنون در 10 بازی خود در لیگ برتر 26 گل به ثمر رسانده اند و بهترین نرخ تبدیل موقعیت (18.6 درصد) و دومین مجموع گل های مورد انتظار (22.1) را دارند.

آنها که در گروه مرگ اروپا قرار گرفته اند، با تساوی با آث میلان در سن سیرو و پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، مبارزه خوبی انجام داده اند، اما شکست 1-0 خانگی مقابل بوروسیا دورتموند، اهمیت بازی برگشت روز سه شنبه در آلمان را دوچندان کرده است.

  • مربیان چه گفتند؟

ادی هاو:

آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی بسیار خوب خرید کرده است و از نظر ذهنی و فیزیکی پیشرفت کرده است.
آرسنال شکست ناپذیر است و این یک آزمون بزرگ برای نیوکاسل است.
نیوکاسل در این فصل با مشکلاتی مواجه شده است، اما آنها مقاوم و مستحکم بوده اند.

میکل آرتتا:

سنت جیمز پارک یکی از سخت ترین مکان ها برای پیروزی است، اما آرسنال قبلاً آنجا پیروز شده است و می داند که چه انتظاری داشته باشد.
نیوکاسل تیمی با نقاط قوت مشخص است، اما آرسنال سعی خواهد کرد بازی را به آنها تحمیل کند.
بازی در سنت جیمز پارک یک امتیاز فوق العاده است و آرسنال از جو تماشاگران استقبال خواهد کرد و برای پیروزی تلاش خواهد کرد.

امیل اسمیت رو

  • اخبار تیم:

آرسنال همچنان قادر به استفاده از گابریل ژسوس، یورین تیمبر و توماس پارتی نیست. همچنین امیل اسمیت رو با توجه به مصدومیت زانو به مدت چند هفته غایب خواهد بود.
انتظار می رود که مارتین اودگارد پس از اینکه آرتتا اعتراف کرد که به دلیل مشکل لگن، دقایق بازی او را مدیریت می کند، به تیم بازگردد.
نیوکاسل اخیراً با مصدومیت های متعددی روبرو شده است. مت تارگت در 90 ثانیه ابتدایی بازی روز چهارشنبه دچار مصدومیت همسترینگ شد تا به مشکلات ادی هاو بیفزاید. وضعیت سون بوتمن (زانو) و الکساندر ایزاک (کشاله ران) در حال بررسی است و فابین شار این هفته با بیماری دست و پنجه نرم می کند.
ساندرو تونالی برای بقیه فصل محروم است، در حالی که هاروی بارنز (انگشت پا) و الیوت اندرسون (کمر) تا بازی های کریسمس غایب خواهند بود و جیکوب مورفی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه غایب است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۳ ۱۰:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰