loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌نگاهی به بازی برنتفورد در برابر آرسنال
پیش‌نگاهی به بازی برنتفورد در برابر آرسنال

پیش‌نگاهی به بازی برنتفورد در برابر آرسنال

پس از وقفه بازی‌های ملی در ماه نوامبر، فوتبال لیگ برتر انگلیس دوباره باز می‌گردد و آرسنال در شنبه شب در ورزشگاه Gtech Community، مهمان تیم برنتفورد است. بازی ساعت 17:30 به وقت محلی آغاز می‌شود.

آرسنال درصدد است که روند خوب اوایل این ماه را ادامه دهد. زمانی‌که با نتیجه 3 بر 1 برنلی را در امارات شکست داد و سپس با برد 2 بر 0 مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.

حریف امشب توپچی‌ها، تیم برنتفورد نیز تا پیش از شکست 3 بر 0 مقابل لیورپول، سه بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشته بود.

  • اوضاع زنبورها:

برنتفورد

از زمان شکست 1 بر 0 مقابل توپچی‌ها در مسابقات جام اتحادیه در سپتامبر گذشته، برنتفورد عموماً نتایج خوبی کسب کرده است.

پس از تساوی 1-1 با ناتینگهام فارست و باخت 2-1 از منچستریونایتد، زنبورها موفق شدند برنلی را 3 بر 0 شکست دهند. همچنین پیروزی 2 بر 0 برابر چلسی و پیروزی 3 بر 2 حساس مقابل وستهام را جشن گرفتند.

  • آمار گل:

برایان امبومو با زدن 6 گل در همه رقابت‌های این فصل، بهترین گلزن برنتفورد به‌شمار می‌رود.

  • صحبت‌های سرمربیان:  

آرتتا: "تیم برنتفورد یکی از بهترین باشگاه‌های اداره شده در لیگ است. من سال‌هاست آنها را دنبال می‌کنم و باور دارم ساختار و روند کاری که دارند و همچنین چشم‌اندازی که ترسیم کرده‌اند، با توجه به منابعشان باورنکردنی است. بزرگان این باشگاه افتخارات بزرگی کسب کرده‌اند. این‌که نه‌تنها به این سطح برسند، بلکه بتوانند در این سطح فعالیتشان را نیز حفظ کنند، با آن‌همه تغییر و چالش‌هایی که این لیگ دارد، واقعاً شایسته تحسین است."   

فرانک: "آرسنال در مسیر پیشرفت و بالا رفتن بوده است. آنها رشد چشمگیری داشته‌اند. می‌دانیم که در خانه خوب بازی می کنیم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم اما به همه احترام می‌گذاریم. امیدوارم بتوانیم در بازی با آرسنال به بالاترین سطح برسیم و برای این منظور نیاز به حمایت همه جانبه هوادارانمان داریم. آرسنال حداقل به اندازه فصل قبل قدرتمند است. حضور دکلن رایس تفاوت زیادی برای آن‌ها ایجاد کرده، با این حال بازیکنان جوانی مثل ساکا و مارتینلی همچنان در حال پیشرفت هستند."

  • اخبار تیمی: 

مارتین اودگارد

مارتین اودگارد امیدوار است پس از بهبودی از آسیب‌دیدگی مغزی‌اش، برای بازی فردا آماده باشد. گابریل ژزوس نیز با وجود بازی ملی، احتمالاً برای بازی فراخوانده خواهد شد. در مورد حضور بن وایت نیز تصمیم نهایی روز جمعه و بسته به شرایط او در تمرین گرفته خواهد شد.

امیل اسمیت رو، توماس پارتی و یورین تیمبر همچنان غایب خواهند بود.

در طرف مقابل، برنتفورد ناتان کولینز، آرون هیکی، کوین شاده، ریکو هنری، میکل دامزگارد و جاش داسیلوا را از دست داده و غایب خواهند بود. 

در عین‌حال کین لوئیس پاتر و شندون باپتیست پس از بهبودی از مصدومیت‌های گذشته، در اختیار سرمربی قرار خواهند گرفت.

  • آمار و اطلاعات:

بوکایو ساکا

آرسنال در این فصل با نتیجه 1-0 برنتفورد را در جام اتحادیه شکست داده است. آخرین‌باری‌که توپچی‌ها طی یک فصل، دو بازی متوالی خارج از خانه در برابر یک حریف لندنی را برده‌اند به فصل 92-93 برمی‌گردد که با بردهای 2-1 و 3-1 مقابل کریستال پالاس جشن گرفتند.

برنتفورد از زمان شکست 3 بر 0 مقابل آرسنال در همین ورزشگاه فصل گذشته، در 14 بازی اخیرش مقابل حریفان لندنی شکست نخورده است (8 برد و 6 مساوی). با این‌حال آرسنال در حال حاضر طولانی‌ترین دوره بدون شکست در دربی‌های لندن را با 16 بازی دارد (11 برد و 5 مساوی).

توپچی‌ها در فاصله بین نوامبر 2001 تا آوریل 2005، 35 دربی لندن را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند که رکورد بلندمدتی محسوب می‌شود.  

همچنین آرسنال در مجموع، در دربی‌های لندن نسبت به چلسی و تاتنهام، با وجود بازی کمتر، امتیاز بیشتری کسب کرده است.

آرتتا برای 200مین بار به‌عنوان سرمربی آرسنال در تمامی رقابت‌ها، روی نیمکت خواهد نشست (115 برد، 34 مساوی و 50 باخت). او بیشترین برد را در 200 بازی اول مربیگری از بین همه مربیانی دارد که به این مرحله در تاریخ این باشگاه رسیده‌اند.

از ابتدای فصل گذشته تاکنون، هیچ بازیکنی در دربی‌های لندن، مشارکت گل بیشتری نسبت به بوکایو ساکای آرسنال (13 گل و پاس گل) نبوده است. همچنین در همین بازه زمانی، برایان امبوموی برنتفورد با هشت گل، بیشتر از سایر بازیکنان فعلی لیگ برتر، در دربی‌های لندن گلزنی کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۴ ۰۹:۲۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰