loading
در حال بررسی درخواست شما
کای هاورتز پست جدید میخواهد
کای هاورتز پست جدید میخواهد

کای هاورتز پست جدید میخواهد

کای هاورتز پس از یک فصل تاثیرگذار در ورزشگاه امارات، مدعی شد که آماده است تا مهاجم شماره 9 اصلی در هر دو تیم آرسنال و آلمان باشد.

این ملی پوش آلمانی پس از انتقال تابستانی از چلسی به آرسنال، شروع سختی داشت. با این حال، او با پیشرفت فصل به تدریج فرم خوبی پیدا کرد و در نهایت در 51 بازی در تمامی رقابت‌ها، موفق به زدن 14 گل و ثبت 7 پاس گل شد.

هاورتز پس از یک فصل درخشان زیر نظر میکل آرتتا، حالا برای درخشش در یورو 2024 با تیم ملی کشورش نیز اعتماد به نفس بالایی دارد. این مهاجم ادعا کرد که برای تیم ملی آلمان نیز آماده است تا به عنوان مهاجم هدف عمل کند، هرچند خودش را یک شماره 9 سنتی نمی‌داند. او حتی با اشاره به ارلینگ هالند و هری کین، چگونگی تکامل نقش مهاجم در فوتبال مدرن را توضیح داد.

این بازیکن 24 ساله در مصاحبه با ولت ام سونتاگ (از طریق TZ) گفت: "من خودم را به طور واضح به عنوان یک شماره 9 در تیم ملی می‌بینم - و این همان چیزی است که اکنون در آرسنال هستم. اما منظورم یک شماره 9 کلاسیک نیست. دیگر از آن مهاجمان کجا پیدا می‌شود؟ حتی ارلینگ هالند یا هری کین که به محض فکر کردن به مهاجم نوک به ذهن خطور می‌آیند، فقط در محوطه جریمه نمی‌ایستند و منتظر ضربه نهایی نیستند. دیگر در فوتبال مدرن، از آن مهاجم‌هایی که فقط در محوطه جریمه منتظر توپ هستند، خبری نیست."

"من بازیکنی هستم که از عقب کشیدن و شرکت در حملات لذت می‌برم. اما همچنین برایم روشن است که با گلزنی سنجیده می‌شوم."

ستاره سابق بایر لورکوزن در تاریخ 3 ژوئن در دیداری دوستانه بین المللی که تیم تحت هدایت يولین ناگلزمن به مصاف اوکراین می‌رود، به میدان خواهد رفت. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۱۲ ۱۸:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۲۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰