loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی: آرسنال 1 - 0  اورتون
گزارش بازی: آرسنال 1 - 0  اورتون

گزارش بازی: آرسنال ۱ - ۰ اورتون

لئو تروسارد تنها گل بازی را به ثمر رساند تا آرسنال سرانجام پس از سال 2017 در گودیسون پارک به پیروزی برسد و شروع شکست‌ناپذیر فصل خود را ادامه دهد.

تروسارد که به جای گابریل مارتینلی مصدوم به زمین آمده بود، در دقیقه 69 با ضربه‌ای عالی تنها گل بازی را به ثمر رساند. 

این گل برای میکل آرتتا کافی بود تا سرانجام پیروزی در ورزشگاه تیم سابق خود را تجربه کند. آرسنال چهارمین پیروزی خود از 5 بازی را به دست آورد.

دکلن رایس بازی مقابل اورتون

  • گل مارتینلی مردود شناخته شد:

آرتتا ترکیب خود را نسبت به بازی قبل تغییر داد و داوید رایا برای اولین بار به میدان رفت. رایا در اولین بازی‌اش کلین‌شیت ثبت کرد.

داوید رایا مقابل اورتون

نیمه اول بازی، کم‌حادثه بود و آرسنال با وجود مالکیت بیشتر نتوانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. 

در دقیقه 19 پس از برخورد توپ به بازیکن اورتون، انکتیا توپ را گرفت و به ویرا پاس داد که او توپ را به مارتینلی رساند و گابی گل زد. اما کمک داور ویدویی وضعیت آفساید انکتیا را تشخیص داد و گل مردود اعلام شد. 

مارتینلی که مصدوم شده بود با تروسارد تعویض شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

  • تروسارد نجات‌دهنده آرسنال ظاهر شد:

در ابتدای نیمه دوم بازی کماکان کم‌حادثه دنبال شد، اما آرسنال با شور و هیجان بیشتری به میدان آمد. ویرا پاسی رو به جلو در شش قدم فرستاد و اودگارد از کناره محوطه جریمه شوت محکمی زد اما ضربه او توسط پیکفورد مهار شد.

اما باز هم الگوی بازی تغییر نکرد و اورتون به دفع حملات آرسنال ادامه داد. تا اینکه در دقیقه 69 پس از اجرای ناموفق کرنر به صورت پاس کوتاه، توپ به اودگارد برگشت که پاسی به ساکا داد. ساکا توپ را به عقب پاس داد و تروسارد با ضربه‌ای زیبا توپ را از کنار دست پیکفورد به تور دروازه اورتون سنجاق کرد و آرسنال را پیش انداخت.

آرسنال به دنبال گل دوم بود و اودگارد مجددا پیکفورد را وادار به مهار توپ کرد. تنها مداخله به موقع مایکولنکو مانع از گل دوم آرسنال شد. 

آرسنال با این پیروزی 1-0، سومین شکست 1-0 متوالی اورتون در خانه را رقم زد و 12مین کلین‌شیت خود در لیگ برتر از آغاز فصل گذشته را ثبت کرد تا نفرین گودیسون پارک را بشکند.

  • در آینده:

هفته‌ای پرحادثه در پیش رو است، آرسنال پس از مدت‌ها انتظار سرانجام روز چهارشنبه بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل آیندهوون در ورزشگاه امارات برگزار می‌کند. این بازی ساعت 20 به وقت لندن آغاز خواهد شد. 

سپس یکشنبه هفته آینده نخستین دربی شمال لندن فصل در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود که آرسنال میزبان تاتنهام شکست‌ ناپذیر است. این بازی ساعت 14 به وقت لندن آغاز خواهد شد.

  • صبحت های میکل آرتتا بعد از بازی :

 

"زمان زیادی بود که در اینجا پیروز نشده بودیم. فکر می کنم بازی عالی انجام دادیم و چیزی از دست ندادیم. ما بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. احتمالاً باید گل بیشتر می زدیم.

من واقعاً از این بازی لذت بردم. هر 11 نفر خوب بازی کردن. موقعیت های زیادی داشتیم، صبور بودیم و لئاندرو ضربه‌ای فوق العاده زد تا بازی را ببریم."

 

 

میکل آرتتا درباره انتخاب داوید رایا:

" مثل بازی دادن فابیو ویرا بود من 11 بازیکن رو میتونم انتخاب کنم و با هم فرقی ندارن "

 

 

میکل آرتتا در مورد پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت:

"در مورد این چالش صحبت کردیم. شش سال بود که در اینجا برنده نشده بودیم و دلایل زیادی برای آن وجود دارد.

"اینکه چگونه کارها را انجام می دهید و تصمیمی که در هر اقدام انجام می دهید مهم است. فکر می کنم ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم، آنها را آروم نگه داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم.

"اولین گل مردود شده نیز باید پذیرفته می شد. ما بازی را تحت سلطه خود درآوردیم و از اینکه با یک پیروزی و کلین شیت از اینجا می رویم بسیار خوشحالیم."

 

میکل آرتتا در مورد گل تروسارد گفت:

"ضربه نهایی عالی بود. او این کار را در طول هفته با بلژیک نیز انجام داد. این چیزی است که ما به آن نیاز داریم - بازیکنانی که وارد زمین شدند عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما به همه بازیکنان نیاز داریم و کاملاً به آنها اعتماد داریم."

 

میکل آرتتا در مورد مصدومیت گابریل مارتینلی گفت:

"او در یکی از استارت هایش چیزی در همسترینگ خود احساس کرد."

"باید ارزیابی شود."

 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۶ ۲۲:۳۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰