loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی : آرسنال 4-0 هاکن
گزارش بازی : آرسنال 4-0 هاکن

گزارش بازی : آرسنال ۴-۰ هاکن

تیم فوتبال زنان آرسنال با یک پیروزی قاطع 4-0 مقابل بی‌ک‌هاکن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Women’s Champions League) صعود کرد. این مسابقه که در ورزشگاه Meadow Park برگزار شد، با گل‌هایی از لیا والتای، ماریونا کالدنتی، بث مید و فریدا مانوم، به یک نمایش درخشان تبدیل شد.

  • شرح بازی:

در این مسابقه، یوناس آیدوال سرمربی تیم آرسنال سه تغییر نسبت به بازی آخر تیمش اعمال کرد و لیا والتی، بث مید و آلسیا روسو را به ترکیب اصلی بازگرداند. 

اولین حمله جدی آرسنال پس از یک حمله سریع رقم خورد. ضربه ارسالی امیلی فاکس توسط مدافعان حریف دفع شد، اما توپ به ماریونا کالدنتی رسید. او با یک شوت سنگین دروازه‌بان حریف را وادار به واکنش کرد.

در ادامه، ماریونا با یک پاس عمقی زیبا بث مید را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما دروازه‌بان بی‌ک‌هاکن توانست از فاصله نزدیک مانع گلزنی شود.

آرسنال که به دنبال جبران نتیجه بازی رفت بود، در نهایت توسط لیا والتی به گل اول دست یافت. والتی با یک شوت از راه دور که پس از برخورد به تیر افقی وارد دروازه شد، نتیجه مجموع دو بازی را به تساوی کشاند.

با این گل، انگیزه بازیکنان آرسنال دوچندان شد و فشار بیشتری بر حریف وارد کردند. گل دوم آرسنال توسط ماریونا و با یک ضربه از نزدیکی دروازه به ثمر رسید و آرسنال با اعتماد به نفس به رختکن رفت.

تیم زنان آرسنال لیگ قهرمانان اروپا

در آغاز نیمه دوم، لحظه‌ای درخشان از بث مید رقم خورد. او توپ را به زیبایی در هوا کنترل کرد و با عبور از مدافعان حریف، با یک ضربه والی فوق‌العاده گل سوم را به نام خود ثبت کرد. این گل توانایی و تجربه بالای بث مید را به رخ کشید.

پس از این گل، آیدوال تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد و بازیکنان جدیدی همچون کیرا کونی-کراس و فریدا مانوم را به میدان فرستاد. این تعویض‌ها نیز نتیجه‌بخش بود و مانوم توانست گل چهارم آرسنال را به ثمر برساند. حرکت زیبا از کونی-کراس و ارسال دقیق به کاتلین فورد، زمینه‌ساز گل مانوم شد و آرسنال با این گل نتیجه بازی را قطعی کرد.

 نتیجه و تأثیر آن:
این پیروزی قاطع به آرسنال جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان اروپا را داد. قرعه‌کشی این مرحله به زودی در نیون، سوئیس برگزار می‌شود و آرسنال باید در انتظار حریفان خود در این مرحله باشد.

ترکیب آرسنال:
**ترکیب اصلی:** زینسبرگر، فاکس (وینرویتر، 90)، ووبن‌موی، کدینا، ماریونا (کافاجی، 90)، مید (فورد، 65)، لیتل (کاپیتان)، مک‌کیب، والتی (کونی-کراس، 76)، روسو (مانوم، 76)، بلکستنیوس  
**بازیکنان ذخیره بدون استفاده:** فان دامسلار، ویلیامز، رید، کول، هاربرت، گادفری، لیا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۶ ۱۱:۱۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰