loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در سه شاخص کلیدی پیشتاز شد
آرسنال در سه شاخص کلیدی پیشتاز شد

آرسنال در سه شاخص کلیدی پیشتاز شد

آرسنال با پیروزی ۵ بر صفر مقابل کریستال پالاس، به دوران بدون پیروزی خود را پایان داد و تغییرات چشمگیری نسبت به روزهای اخیر مشاهده شد. توپ‌های ایستگاهی یکی از نقاط قوت آرسنال در اکثر فصل بوده است، اما در بازی‌های اخیر آن‌ها در هر دو محوطه جریمه مشکل داشتند و این بخش تبدیل به نقطه ضعف شده بود.

اخیرا مشخص شد میکل آرتتا و کادر فنی‌اش در اردوی تمرینی دبی روی ضربات ایستگاهی تهاجمی و تدافعی کار کرده‌اند که ثمرات آن را به وضوح در برابر پالاس دیدیم. دیوید رایا بسیار راحت دروازه‌اش را در برابر کرنرها و ضربات آزاد حریف حفظ کرد و گابریل ماگالائش با گلزنی و اجبار دین هندرسون به گل به خودی، در حمله هم خطرناک بود.

پس از گل گابریل و نقش موثر او در گل به خودی هندرسون، آرسنال در سه شاخص کلیدی لیگ برتر بهتر از همه شد؛ بنابراین به گزارش اسکواکا، آرسنال اکنون بیشترین گل از توپ‌های ایستگاهی، کرنر و ضربه سر را در لیگ برتر دارد.

گابرئیل ماگالائش و آرتتا

رسیدن به این آمار در دوران آرسن ونگر تقریبا غیر ممکن بود، اما میکل آرتتا با تاکید بر بدن‌سازی و کار نیکولاس جاور در تمرینات، تاثیر چشمگیری داشته است. آرسنال در این فصل لیگ برتر ۴۲ گل به ثمر رسانده که ۱۰ گل از طریق ضربه سر بوده است. ۱۳ گل نیز از توپ‌های ایستگاهی به ثمر رسیده که ۱۰ گل از این میان از کرنرها بوده است.

این پیشرفت‌های چشمگیر حاصل تغییرات هوشمندانه میکل آرتتا بوده که بازگشت آرسنال به اوج را نوید می‌دهد. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۳ ۱۲:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۲۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰