loading
در حال بررسی درخواست شما
بعد از مصدومیت تیمبر برای آرسنال چه اتفاقی می افتد؟
بعد از مصدومیت تیمبر برای آرسنال چه اتفاقی می افتد؟

بعد از مصدومیت تیمبر برای آرسنال چه اتفاقی می افتد؟

انتظار و شور و شوق هواداران برای دیدن بازیکن جدیدشان در لیگ برتر به پایان رسید، چون یورین تیمبر در اولین بازیش در لیگ برتر به یک آسیب دیدگی دچار شد که باعث شد فصل برای او به اتمام برسد.

روز چهارشنبه تایید شد که این مدافع به زانو آسیب دیده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

بعد از اینکه مصدومیت ها باعث شد که روند رو به رشد آرسنال در فصل گذشته متوقف شود، این بازیکن 22 ساله و همه کاره (با قابلیت بازی در چند پست) برای تقویت و ایجاد رقابت در تیم به آرسنال آمد.

طرفداران سوال می کنند مصدومیتش چقدر به ضرر آرسناله و چه کسی جایگزین او خواهد شد؟

در بازی مقابل ناتینگهام فارست، تیمبر در پست دفاع چپ بازی کرد، هرچند که او ترجیح می دهد در پست دفاع مرکزی یا دفاع راست بازی کند، اما او به خوبی در سیستم بازی آرتتا جا افتاد و قبل از اینکه در دقیقه 50 مصدوم شود و تعویض شود، آمار خوبی در دفاع و پاسکاری داشت.

او دومین بازیکن تیم از نظر تعداد تکل های زده و دفع توپ بود. دقت پاس او 89% بود و نقشه گرمایی او نشان می دهد که او از کمک به تیم برای حمله کردن هم ابایی نداشت.

هیت مپ تیمبر

 

تاکهیرو تومیاسو می‌تواند گزینه‌ای باشد، اما او از مارس و تا قبل از بازی روز یکشنبه در هیچ بازی لیگ بازی نکرده بود و به دلیل مصدومیت زانو، پیش فصل را از دست داده است، بنابراین سوالاتی در مورد آمادگی طولانی‌مدت او وجود خواهد داشت.

اولکساندر زینچنکو که در فصل گذشته بازیکن کلیدی بود و بیش از 2000 دقیقه بازی کرد، گزینه ایده‌آلی خواهد بود، اما این مدافع چپ هنوز به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی بازنگشته است. او با تیم تمرین کرده و سرمربی آرسنال امیدواره که "به زودی در دسترس" باشد.

کسی که سالم و در دسترسه، کیران تیرنی است، اما این بازیکن سابق سلتیک که در فصل 2021-22 22 بازی لیگ را از ابتدا آغاز کرد، در فصل گذشته با مشکل آمادگی مواجه شد و در بازی برابر فارست از تیم کنار گذاشته شد. علیرغم شایعاتی مبنی بر اینکه او ممکنه این تابستان جدا شود، آرتتا انتظار ندارد هیچ یک از مدافعانش را ترک کنند و گفته  که آنها "اکنون به همه" نیاز دارند.

با وجود سه بازی دربی قبل از سپتامبر، از جمله بازی برابر رقبای شمال لندنی، و همچنین یک بازی مهم برابر منچستریونایتد، توپچی‌ها امیدوارند که مصدومیت‌ها بار دیگر برای فصل آنها هزینه‌ای نداشته باشند.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۸ ۱۰:۰۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : bbc.com
بازدید: ۶۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰