loading
در حال بررسی درخواست شما
تحلیل و کارشناسی بازی آرسنال 2-0 برایتون
تحلیل و کارشناسی بازی آرسنال 2-0 برایتون

تحلیل و کارشناسی بازی آرسنال ۲-۰ برایتون

 توپچی ها دوباره صدرنشین! آرسنال با آتشِ ژسوس و هاورتز، برایتون را تسلیم کرد!

امارات امشب شاهد یک نبرد نفس‌گیر و یک پیروزی محکم با طعم گل‌های ژسوس و هاورتز بود. برایتونِ سرسخت در نیمه اول موفق به کلین شیت شد، اما نیمه دوم، تیر دروازه اون‌ها طاقت هجوم‌های آرسنال رو نداشت!

نیمه اول، داستان مالکیت توپ برای آرسنال و صفی طولانی از کرنرهای بی‌ثمر بود. مثل بوکسوری که مشت‌های زیادی می‌زنه، اما حریفش خوب جاخالی می ده، آرسنال می‌کوبید و می‌کوبید، ولی دریچه‌ی گل باز نمی‌شد. تا اینکه دقیقه ۵۳، ساکا روی یک کرنر محکم، توپ رو روی سرِ ون هکه سردرگم فرستاد و این مدافع با اشتباه توپ را در اختیاز مهاجم برزیلی ما قرار داد و ژسوس از اون فاصله‌ی کم، با یه ضربه سر محکم، دروازه رو باز کرد. امارات منفجر شد!

حالا دیگه بوی گل می‌اومد؛ بوی صدرنشینی، بوی قهرمانی! نیمه دوم، هجوم‌های آرسنال حتی آتشین‌تر شد. فشار روی خط دفاع برایتون بالا رفت و بالاخره دقیقه ۸۷، نوبت به هاورتز رسید. پاس دقیق انکتیا، هاورتز رو تک‌به‌تک کرد و ستاره آلمانی هم با یک شوت محکم، گل دوم رو به ثمر رسوند. نفس‌ها راحت شد، سه امتیاز تو جیب رفت و صدر جدول موقتاً مال آرسنال شد.

با توجه به تساوی بدون گل منچستریونایتد و لیورپول حالا چشم‌ها به بازی مهم شنبه آینده مقابل لیورپول در آنفیلد دوخته شده، جایی که آرسنال می‌تونه یک گام محکم به سمت قهرمانی برداره. برایتون هم که تو این بازی شانس کمی داشت، باید شکست رو فراموش کنه و برای دیدار پنجشنبه مقابل کریستال پالاس آماده بشه.

  • تحلیل و کارشناسی بازی 

 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۷ ۱۱:۴۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۲۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰