loading
در حال بررسی درخواست شما
تروسارد پیروزی 'کامل' در ویلا پارک را تحسین کرد
تروسارد پیروزی 'کامل' در ویلا پارک را تحسین کرد

تروسارد پیروزی 'کامل' در ویلا پارک را تحسین کرد

لئاندرو تروسارد پیروزی ۲-۰ ما مقابل استون ویلا را "برد کامل" توصیف کرد، زمانی که این بازیکن بلژیکی از روی نیمکت وارد زمین شد تا به کسب هر سه امتیاز در ویلا پارک کمک کند.

اولین لمس توپ تروسارد پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، یافتن گوشه پایین دروازه امی مارتینز و شکستن بن‌بست در میدلندز بود. توماس پارتی ۱۰ دقیقه بعد با ضربه‌ای قوسی امتیازات را تکمیل کرد تا دومین پیروزی پیاپی ما در شروع فصل لیگ برتر رقم بخورد.

این بازیکن بلژیکی گفت: "فکر می‌کنم همه می‌دانند اینجا چه مکان سختی می‌تواند باشد. اینکه با سه امتیاز و یک کلین شیت دیگر از اینجا خارج شویم، برد کاملی برای ماست."

تعویضی فوق‌العاده دوباره موفق شد

این ششمین گل تروسارد در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی برای ما بود، بالاترین سهم در میان بازیکنانی که ۱۰+ گل برای باشگاه در لیگ به ثمر رسانده‌اند.

رقابت در تیم بالاست، هر بازیکن برای کسب جایگاهی در ترکیب اصلی میکل آرتتا می‌جنگد و تروسارد معتقد است این تمایل به بالا بردن استانداردها باعث شده او به عنوان یک بازیکن پیشرفت کند.

او گفت: "من رقابت در تیم را می‌دانم و این همه را به سطح بعدی می‌رساند و همانطور که قبلاً گفتم، من خیلی خوشحالم که تأثیرگذار هستم و به تیم کمک می‌کنم و این پیروزی بزرگی برای ماست."

"فکر می‌کنم می‌توانید آن را در زمین هم ببینید، من احساس خوبی دارم. فکر می‌کنم طی ماه‌های گذشته این را نشان داده‌ام و به تیم هم کمک می‌کند و همه را در تیم به جلو می‌راند. در هر پست رقابت وجود دارد، این چیزی است که باشگاه نیز به آن نیاز دارد."

این هشتمین کلین شیت خارج از خانه ما در سال ۲۰۲۴ بود و ما در سال جاری تنها سه گل در خارج از خانه دریافت کرده‌ایم.

ما باید از دروازه‌بان خود داوید رایا برای حفظ کلین شیت تشکر کنیم، زیرا این دروازه بان اسپانیایی عکس‌العمل‌های فوق‌العاده‌ای نشان داد تا از گل قطعی اولی واتکینز از فاصله نزدیک جلوگیری کند.

تروسارد از مهار شگفت‌انگیز رایا تحت تأثیر قرار گرفت و تمجید ویژه‌ای از این بازیکن ملی پوش اسپانیایی کرد.

"[آن] شگفت‌انگیز بود، او ما را در بازی نگه داشت. هفته گذشته هم این کار را کرد و به همین دلیل است که او آنجاست. فکر می‌کنم کیفیت خود را نشان داد، این قطعاً به ما کمک کرد تا بازی را ببریم."

گل لئاندرو تروسارد اغلب با جشن نمادین عینک او همراه است، اما این بلژیکی فاش کرد که برای نمایش حرکت امضای خود به هواداران مهمان، نیاز به تشویق کمی از سوی هم‌تیمی‌اش ویلیام سالیبا داشت.

او گفت: "بعضی بازی‌ها جشن‌های متفاوتی داریم. باید حسش بیاد و من تمام مدت صدای سالیبا را در گوشم می‌شنیدم که می‌گفت 'جشنت رو انجام بده' پس به همین دلیل در آخر هم آن را انجام دادم."

"همیشه خوب است وقتی هم‌تیمی‌هایت از گل زدن تو خوشحال می‌شوند و فکر می‌کنم ما واقعاً در آن لحظه از بازی به آن نیاز داشتیم و این انگیزه‌ای برای رفتن و بردن بازی به ما داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۸ ۰۹:۴۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰