loading
در حال بررسی درخواست شما
درباره نورنبرگ چه می دانیم؟
درباره نورنبرگ چه می دانیم؟

درباره نورنبرگ چه می دانیم؟

این هفته برنامه آمادگی‌های پیش‌فصل ما با بازی مقابل تیم آلمانی نورنبرگ در بعدازظهر پنج‌شنبه یک سطح بالاتر می‌رود.

تیم 1. FC Nurnberg در سال 1900 تاسیس شد و در حال حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال آلمان حضور دارد. آنها قبلاً 9 بار قهرمان لیگ آلمان شده‌اند و 4 بار جام حذفی آلمان را به دست آورده‌اند. استادیوم اصلی آنها نیز با نام Max-Morlock Stadion شناخته می‌شود.

 

  • استادیوم

استادیوم نورنبرگ که با نام مکس-مورلوک استادیوم شناخته می‌شود، در سال ۱۹۲۸ افتتاح شد و از سال ۱۹۶۳ به بعد میزبان بازی‌های تیم فوتبال نورنبرگ بوده است. این استادیوم با ظرفیت ۵۰ هزار نفر، نام خود را از یکی از بازیکنان افسانه‌ای تیم نورنبرگ به نام مکس مورلوک گرفته است. استادیوم مکس-مورلوک میزبان مسابقات نهایی جام برنده‌گان جام UEFA در سال ۱۹۶۷ بین بایرن مونیخ و رنجرز و پنج بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ از جمله برد ۲-۰ انگلیس مقابل ترینیداد و توباگو بود.

استادیوم نورنبرگ

 

  • روزهای باشکوه

تیم نورنبرگ در دوران اوج خود در دهه ۱۹۶۰ موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است. آنها در سال ۱۹۶۱ قهرمانی لیگ آلمان را به دست آوردند و در رقابت‌های اروپایی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. همچنین در فصل ۱۹۶۷/۶۸ قهرمانی بوندسلیگا را به دست آوردند. اما در فصل بعد به دلیل تغییرات سریع در ترکیب تیم، به لیگ دسته دو سقوط کردند. از آن زمان به بعد، تیم نورنبرگ به طور منظم بین لیگ برتر و لیگ دسته دو آلمان حرکت می‌کند.

روزهای باشکوه نورنبرگ

 

  • زمان اخیر

تیم نورنبرگ در سال گذشته یک فصل آشفته را پشت سر گذاشت. بازیکنان آنها در طول فصل سه مربی مختلف داشتند. آغاز فصل با روبرت کلوب شروع کردند که در ماه اکتبر اخراج شد و جای او توسط مارکوس واینسیرل گرفته شد. اما واینسیرل نیز پس از 13 بازی لیگی و 4 برد، اخراج شد و دیتر هکینگ به عنوان مربی موقت به تیم بازگشت. او با 10 امتیاز در 9 بازی آخر فصل، تیم را به جایگاه 14 ام لیگ رساند و از سقوط به لیگ دوم جلوگیری کرد. در کنار این موفقیت، تیم نورنبرگ در جام حذفی آلمان نیز تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در حال حاضر، کریستیان فیل به عنوان سرمربی تیم اول نورنبرگ در فصل جدید انتخاب شده است.

زمان اخیر نورنبرگ

 

  • بازیکنان فعلی

جیمز لارنس مدافع مرکزی، بازیکن ملی پوش ولز با ۱۱ بازی در تیم نورنبرگ حضور دارد. وی در دوران کودکی در آکادمی آرسنال حضور داشت، و پیش از این در تیم‌های سنت پائولی و اندرلخت بازی کرده، اما هنوز در بریتانیا به میدان نرفته است.


کریستوفر شیندلر مدافع مرکزی نورنبرگ ، چهره ای آشنا برای طرفداران لیگ برتر است. در تیم هادرسفیلد تاون بازی می‌کرد، اما در ماه می مصدومیتی بلندمدت داشته و هنوز در حال توانبخشیه. ماتس مولر دایلی نیز در لیگ برتر برای تیم کاردیف سیتی بازی کرد، و اکنون با ۳۵ بازی برای تیم ملی نروژ فعالیت می‌کند که در آن تیم مارتین اودگارد کاپیتان بود.


مهاجمان نورنبرگ شامل کوادو دوآه، متولد لندنه، که با ۱۱ گل برترین گلزن لیگ بود، و دایچی هایاشی، بازیکن جدیدی که در کنار تاکهیرو تومیایسو، در المپیک ۲۰۲۰ برای تیم ملی ژاپن بازی کردند و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. ینس کاستراپ، وینگر سمت راست، نیز عضو تیم ملی جوانان آلمان است.

ترکیب فعلی نورنبرگ

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۱ ۰۸:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰