loading
در حال بررسی درخواست شما
دژ مستحکم توپچی ها
دژ مستحکم توپچی ها

دژ مستحکم توپچی ها

آرسنال روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد با کسب تساوی بدون گل مقابل مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی، اعتبار قهرمانی خود را به نمایش گذاشت و به لیورپول اجازه داد تا در یک روز سرنوشت ساز در کورس سه تیمی قهرمانی لیگ برتر به صدر جدول صعود کند.

شاگردان میکل آرتتا که در پی کسب اولین قهرمانی لیگ در ۲۰ سال اخیر هستند، با ۹ بازی باقی مانده و ۶۵ امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار دارند، در حالی که سیتی با ۶۴ امتیاز سوم است.

پیش از این بازی، لیورپول با پیروزی ۲-۱ مقابل برایتون، صدرنشین شده بود.

سیتی مالکیت توپ را در اختیار داشت و موج حملات زیادی علیه آرسنال ترتیب داد. اما تیم مهمان با نمایش دفاعی عالی که یادآور کتاب درسی بود، مردان پپ گواردیولا - از جمله بهترین گلزن لیگ، ارلینگ هالند - را ناکام گذاشت و روند بدون شکست خود در لیگ را به ۹ بازی افزایش داد.

گابریل ژسوس بهترین موقعیت های آرسنال را داشت، دو ضربه او در نیمه اول به بیرون رفت و سپس نتوانست به یک سانتر خوب از ساکا برسد.

بهترین فرصت سیتی، ضربه کرنر زودهنگام کوین دی بروینه بود که به ناتان آکه برخورد کرد، اما در نهایت در دستان داوید ریا، دروازه بان آرسنال قرار گرفت.

 

  • حقایق بازی:
  1. 🧤 دهمین کلین شیت رایا در این فصل لیگ برتر مقابل منچستر سیتی به ثبت رسید. [ اولین دروازه بانی که در اتحاد از سال ۲۰۲۱ پس از گوایتا دروازه خود را بسته نگه داشته است! ]
  2. در یک ساعت اول بازی، امیدگل (اکس‌جی) سیتی در مقابل آرسنال ٠.٢ گل بود. این درحالیست که آن‌ها هفتاد و چهار درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. سیتی در مجموع دو بازی این فصل، موفق به باز کردن دروازه آرسنال نشد.
  3. 📊 آرسنال موفق شد در هر دو دیدار لیگ برتری خود مقابل منچسترسیتی در این فصل، دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

    آرسنال تنها چهارمین تیمی است که در یک فصل، موفق می‌شود در دو بازی لیگ دروازه تیم پپ گواردیولا را بسته نگه دارد. تیم‌های دیگر، بروسیا مونشن‌گلادباخ در ۲۰۱۵-۲۰۱۴، منچستریونایتد در ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و کریستال پالاس در ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بوده‌اند.

  4. پس از ۵۷ بازی در اتحاد، منچستر سیتی نتوانست گلی به ثمر برساند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱۳ ۱۰:۳۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : beinsports
بازدید: ۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰