loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های آرتتا پس از بازی با منچستر یونایتد
صحبت‌های آرتتا پس از بازی با منچستر یونایتد

صحبت‌های آرتتا پس از بازی با منچستر یونایتد

پس از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل منچستر یونایتد در دومین بازی تور آمریکا، میکل آرتتا به اتاق کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه SoFi رفت تا با رسانه‌ها درباره بازی صحبت کند.

از او در مورد گلزنی‌های گابریل، پیشرفت یورین تیمبر، تاکتیک‌ها، عملکرد بازیکنان جوان تیم و موارد دیگر سوال شد.

در اینجا همه صحبت‌های او را می‌خوانید:

  • **درباره بازی:**

این یک آزمون واقعا خوب برای ما بود. بازی در یک استادیوم متفاوت، شرایط زمین متفاوت، چهار متر باریک‌تر و پنج متر کوتاه‌تر در مقابل یک حریف برتر و ما ۱-۰ عقب افتادیم. بازی در این شرایط برای ما واقعا خوب است تا سطح و توانایی خود را برای سازگاری و پیروزی در هر شرایطی ببینیم، بنابراین من واقعاً خوشحالم.

  • **درباره نمایش اتان انوانری:**

این همیشه در دستان بازیکنان است، بنابراین آنچه را که می‌توانید انجام دهید نشان دهید. آن جاه‌طلبی، عزم، کیفیت را نشان دهید و چیزها به طور طبیعی اتفاق می‌افتند. فردا او دوباره با ما تمرین خواهد کرد و اگر به همین شکل ادامه دهد، مطمئناً در روز چهارشنبه چند دقیقه بازی خواهد کرد.

  • **درباره شروع طوفانی گابریل مارتینلی:**

این ذهنیت تیم و افراد است - یک جلسه تمرینی و او می‌آید و در آن سطح بازی می‌کند. این بدان معناست که او برای آماده شدن به اینجا نیامده است، او آماده است تا نشان دهد که در چه سطحی است و این یک رویکرد بسیار متفاوت است و من آن را دوست داشتم.

  • **درباره فرم گابریل ژسوس:**

واقعاً خوب به نظر می‌رسد، واقعاً تیز به نظر می‌رسد. در طول تابستان چیزهای زیادی را تغییر داده است و دوباره در شرایط عالی بازگشته است. وقتی این پایه را داشته باشید، چیزهای دیگر را می‌توان ساخت، اما بدون آن پایه ما بازیکنی نداریم و او باید در آن شرایط باشد تا بهترین عملکرد را ازش بگیریم. این را درک کرده است و من واقعاً از آنچه امروز دوباره نشان داده است خوشحالم. می‌توانید از طرز نگاهش، نحوه حرکت او متوجه شوید و در چشمانش می‌بینید که یک جرقه وجود دارد.

  • **درباره رشد فوتبال در آمریکا:**

در حال پیشرفت و رشد در مسیر درست است زیرا تیم‌های MLS رقابتی‌تر و جذاب‌تر می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند مسابقات بزرگی را برگزار کنند که توجه زیادی را به این کشور جلب می‌کند. آنها پایه‌های فوق‌العاده‌ای دارند تا در عرض چند سال به یکی از رهبران فوتبال تبدیل شوند.

  • **درباره واکنش آیدن هیون پس از گل منچستر یونایتد:**

بسیار چشمگیر بود. در ۱۷ سالگی، نمی‌دانم چند بازیکن می‌توانند این کار را در چنین صحنه‌ای انجام دهند. او یک دوئل را در مقابل یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین بازیکنان جهان از دست داده است، این می‌تواند اتفاق بیفتد، اما واکنش پس از آن، خونسردی، کیفیت، زبان بدن او همگی قابل توجه بود. من از او بسیار خوشحالم.

  • **درباره پیشرفت یورین تیمبر:**

حالا او در حال گرفتن ریتم است زیرا بدیهی است که در یک سال گذشته یا بیشتر فوتبال زیادی را از دست داده است. ما از او خواسته‌ایم که به دلیل تعداد و بازیکنانی که در حال حاضر داریم، در موقعیتی متفاوت از آنچه در ذهن داشتیم بازی کند، اما من واقعاً خوشحالم. فقط به او نگاه کنید، پرسش، رهبریش، خونسردیش. او مانند یک خرید جدید برای ما و یک اضافه بزرگ به تیم است.

  • **درباره پیام به بازیکنان در رختکن:**

این یک آزمون است. سه امتیاز وجود ندارد، اما چیزهای زیادی روی میز است و شما می‌توانستید آن را ببینید. فکر می‌کنم هر دو تیم همینطور بودند. منچستر یونایتد نیز در بالاترین سطح رقابت کرد و این همان چیزی است که شما می‌خواهید، می‌خواهید برای مسابقاتی که در لیگ و لیگ قهرمانان داریم، به خوبی آماده شوید. شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن درک خوبی از جایی که تیم شما در آن قرار دارد، داشته باشید.

  • **درباره تفکر پشت پوزیشن‌های تیمبر و وایت:**

یک تغییر ایجاد کردن و نه دو تغییر. ساده است، و همچنین شیمی زیادی در آن واحد سمت راست وجود دارد. این رابطه مدت زیادی است که وجود داشته و من معتقدم در حال حاضر بهتر است فقط یک چیز را تغییر دهیم.

  • **درباره اینکه آیا بازیکنان برای شروع فصل آماده هستند:**

بدیهی است که لایه‌های مختلف و چیزهای متفاوتی وجود دارد که باید بهبود پیدا کنیم و در آنها بهتر شویم، اما فکر می‌کنم در حال حاضر پایه‌های خوبی داریم. روحیه خوب است، روشی که پسرها کار می‌کنند و خودشان را وقف می‌کنند، اینکه آنها باید رقابت کنند و برنده شوند، وجود دارد، و من سعی کرده‌ام دو هفته گذشته را به حداکثر برسانم تا بهترین پایه ممکن را به آنها بدهم.

  • **درباره نقش کای هاورتز:**

امروز ما او را در آنجا بازی دادیم زیرا بدیهی است که در حال حاضر تعداد بازیکنان ما در خط میانی واقعاً کم است و ما باید یک تیم رقابتی را حفظ کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم او را در آنجا بازی دهیم.

  • **درباره هواداران حاضر در ورزشگاه SoFi:**

باز هم از شما برای آمدن و تماشای ما بسیار متشکرم. امیدوارم اوقات خوبی داشته باشند و ما سرگرمی خوبی برای آنها فراهم کرده باشیم. این یک استادیوم باور نکردنی است، بسیار متفاوت از چیزی که ما به آن عادت کرده‌ایم. نور زیاد، سر و صدای زیاد، موسیقی و صداهای زیاد. این یک چیز متفاوت اما بسیار لذت بخش است، پس خیلی خیلی ممنونم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۷ ۱۰:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰