loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتین اودگارد به عنوان بازیکن برتر تیم در فصل 2022/23 شناخته شد.
مارتین اودگارد به عنوان بازیکن برتر تیم در فصل 2022/23 شناخته شد.

مارتین اودگارد به عنوان بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ شناخته شد.

کاپیتان ما در صدر رای گیری قرار گرفت و 55% آرا را از هواداران جمع آوری کرد تا برای اولین بار این جایزه برجسته را از آن خود کند.

بوکایو ساکا دوم شد و گابریل مارتینلی در جایگاه سوم ایستاد.

مارتین با از 15 گل زده در کنار این دو نفر به عنوان بهترین گلزن مشترک آرسنال شناخته شد. وی بعد از سسک فابرگاس در فصل 2009/10، دومین هافبک میانی آرسنال می‌باشد که در یک فصل از لیگ برتر به این تعداد گل دست پیدا می‌کند.

او همچنین در تمام رقابت‌ها هفت پاس گل برای هم تیمی‌هایش داد و بر روی 22 گل تاثیر مستقیم داشت.

با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی در شروع فصل، نقش مهمی در سرتاسر آن داشت. او در ماه آگوست مقابل بورنموث دو گل زد تا ما را برای اولین بار در صدر جدول قرار دهد، که اولین گل از 9 گلی بود که او در خارج از خانه به ثمر رساند، که بیشترین گل یکی از هافبک های ما در یک فصل از لیگ برتر بود.

یک گل دیگر مقابل ولورهمپتون او را تا 5 گل قبل از تعطیلات جام جهانی رساند و در ژانویه او یک ضربه فوق العاده از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا به ما در راه رسیدن به اولین پیروزی در ورزشگاه تاتنهام کمک کند.

مارتین در اواخر فصل به یک فرم گلزنی فوق العاده دست یافت، زیرا در پنج بازی 5 گل به ثمر رساند تا به ما کمک کند تا چلسی را در آوریل شکست دهیم و به او اجازه داد تا از بهترین رکورد خود در دوران حرفه‌ای پیشی بگیرد.

افتخارات انفرادی نیز به او رسیده است، زیرا او به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر در ماه نوامبر/دسامبر انتخاب شد و نامزد جایزه بهترین بازیکن و بازیکن جوان سال شد.

او در ماه مارس به عنوان بهترین بازیکن فصل فوتبال لندن انتخاب شد و جایزه بهترین بازیکن ماه ما را در آوریل دریافت کرد، همان ماهی که از زمان ورودش به این باشگاه در ژانویه 2021، 100 بازی را تکمیل کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۰ ۱۲:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰