loading
در حال بررسی درخواست شما
واقعا احساسی بود
واقعا احساسی بود

واقعا احساسی بود

زمانی که کای هاورتز گل خود را در پیروزی بزرگ ما مقابل بورنموث در روز شنبه جشن گرفت، احساس شادی در بین بازیکنان و هواداران به طور یکسان مشخص بود.

دکلن رایس درباره هاورتز گفت:

"لحظه احساسی بود، برای هواداران، برای کای، برای همه کسانی که درگیر بودند، زیرا ما خیلی می‌خواهیم او موفق شود.

واقعاً، هر روز در تمرینات خیلی سخت کار می‌کند. در بازی‌ها هم همه‌ی توانش را می‌گذارد. امسال شانس‌هایی برای گلزنی داشته، ولی هنوز گل نزده بود، اما امروز در آن لحظه‌ی پرفشار پنالتی را گل کرد، این نشان‌دهنده‌ی ذهنیت و استعداد اوست. عملکرد کلی کای فوق‌العاده بود و من برای او خیلی خوشحالم."

رایس معتقده که جشن های تیمی و تصمیم بوکایو ساکا برای دادن پنالتی به هاورتز (پس از اینکه قبلاً توپ را برای اولین ضربه پنالتی به اودگارد داده بود) نشان دهنده اتحاد تیم است.

دکلن گفت: "من فکر می کنم این را هر روز می توانید ببینید. ما یک گروه از بازیکنان جوان هستیم که واقعاً به مربی تیم اعتقاد و اعتماد داریم. او این فضای تیمی را به باشگاه آورده است، و کل انرژی در مورد کارکنان، بازیکنان، هواداران در امارات و هواداران امروز در باشگاه است.

"این یک احساس بسیار خاص است. واقعاً خوبه که بخشی از آن باشم و همانطور که گفتم، به همین دلیل به آرسنال آمدم. افتخار واقعیه که برای این باشگاه بازی کنم و وقتی لحظات خاص مانند این وجود دارد، واقعاً خوب است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸ ۲۲:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰