loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی آرسنال در مقابل وستهام یونایتد
پیش بازی آرسنال در مقابل وستهام یونایتد

پیش بازی آرسنال در مقابل وستهام یونایتد

در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلستان، دو تیم آرسنال و وستهام در ورزشگاه لندن به مصاف هم خواهند رفت. این بازی که ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز می‌شود، از شبکه ورزش پخش زنده خواهد شد. آرسنال که در صدر جدول قرار دارد، قصد دارد با یک برد دیگر فاصله خود را با رقبای خود حفظ کند. وستهام نیز که در جایگاه چهاردهم است، به دنبال امتیازی برای فرار از ناامیدی است. در پنج بازی اخیر این دو تیم، آرسنال چهار برد و یک مساوی کسب کرده است. آخرین بار که وستهام موفق به شکست آرسنال شد، در سال 2019 بود. این دو تیم بازیکنان با تجربه و جوانی را در ترکیب خود دارند که می‌توانند بازی را جذاب و هیجان‌انگیز کنند.

چکش ها پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک مقابل خنت به تساوی 1-1 رسیدند، آخر هفته گذشته در فولام یک برد حیاتی به دست آوردند، اما از اکتبر تاکنون برد پشت سرهم تجربه نکردند.

نتایج اخیر بسیار نامنظم بوده است، زیرا پیروزی 4-0 مقابل ناتینگهام فارست با شکست 4-0 مقابل برایتون همراه شد و در آخرین بازی خانگی با نتیجه 5-1 مقابل نیوکاسل یونایتد شکست خوردند. در این بین پیروزی مقابل ساوتهمپتون و فولام داشتند، به این معنی که آنها در سه بازی قبلی خود در لیگ نسبت به 14 بازی قبلی، بیشتر پیروز شدند.

  • مربیان چه گفتند

آرتتا گفت: "بازی بسیار سختی خواهد بود. میدونیم، ما چند بار آنجا بوده ایم و همیشه بازی های بسیار دشوار و سختی داشتیم. دیوید را به خوبی می شناسم و می دانم که او چگونه برای بازی آماده می شود، ما هم آماده ایم."

مویس می گوید: "فکر می‌کنم ما در فرم بهتری هستیم. اگر بازی برایتون و نیوکاسل را از ذهنم خارج کنم، از نظر دفاعی بسیار خوب عمل کرده‌ایم. من در آن زمان گفتم که [بازی نیوکاسل] کمی سخت بود. بازی عجیب و غریبی شد."

  • اخبار تیم

ادی انکتیا

 

ادی انکتیا این هفته پس از از دست دادن هفت بازی گذشته به تمرینات بازگشت و آخرین حضور او در پیروزی 4-0 مقابل اورتون در ابتدای ماه گذشته بود.

با این حال ویلیام سالیبا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر که باعث شد او بازی‌های مقابل کریستال پالاس، لیدز یونایتد و لیورپول را از دست داد، در این بازی همچنان غایب است.

تنها نگرانی مویس در مورد جیانلوکا اسکاماکا است که از زمان بازی های ملی از مشکل زانو رنج می‌برد و نیاز به عمل جراحی دارد. لوکاس پاکتا پیروزی در مقابل فولام را به دلیل مشکل پا از دست داد اما در اواسط هفته برای بازی خنت بازگشت.

  • حقایق بازی

مارتینلی

  • ما تنها سه بار از 26 دیدار خود در لیگ برتر مقابل وستهام را باخته‌ایم (14 برد 9 مساوی) و در 9 بازی از 14 بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل چکش‌ها پیروز شده‌ایم (4 تساوی، 1 شکست).
  • وستهام از 29 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل ما فقط دو برد را کسب کرده است (5 تساوی 22 شکست)، برد 2-0 خارج از خانه در آگوست 2015 و 1-0 در خانه در ژانویه 2019.
  • ما در این فصل 11 بازی خارج از خانه لیگ برتر را برده ایم که فقط در فصل های 2001/02 (14) و 2004/05 (12) در خارج از خانه بیشتر پیروز شده بودیم.
  • ما تنها تیمی هستیم که با زدن گل اول در این فصل هنوز شکست نخورده ایم، 18 پیروزی و 3 تساوی.
  • گابریل مارتینلی در 4 بازی خود مقابل وستهم در 4 گل تاثیر مستقیم داشته است (3 گل، 1 پاس گل).

دیوید کوت

داوران بازی :

  • داور: دیوید کوت
  • کمک داور 1: لی بتز
  • کمک داور 2: تیموتی وود
  • داور چهارم: استوارت آتول
  • داور ویدویی: جان بروکس
  • دستیار VAR: سیان ماسی الیس

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۷ ۰۹:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰