loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی آرسنال در مقابل کریستال پالاس
پیش بازی آرسنال در مقابل کریستال پالاس

پیش بازی آرسنال در مقابل کریستال پالاس

 نکات سریع: کریستال پالاس مقابل آرسنال

ابر رایانه می‌گوید که آرسنال با ۴۵.۲ درصد شانس، بهترین شانس برای برد خارج از خانه در هفته دوم لیگ برتر است.

اما عجیب اینجاست که از زمانی که میکل آرتتا هدایت تیم را بر عهده گرفته است، آرسنال در چهار بازی خارج از خانه خود در لیگ در روز دوشنبه بازی کرده ... و همه آنها را باخته است.

از زمانی که روی هاجسون در ماه آوریل بازگشت، کریستال پالاس به طور متوسط ​​۱۵.۷ شوت در هر بازی در لیگ برتر زده، به طور متوسط بیش از ۵ شوت بیشتر از زمانی که پاتریک ویرا (۱۰.۵) سرمربی پالاس بود.


پیش بازی

دربی لندنی بین کریستال پالاس و آرسنال آخرین بازی این هفته لیگ برتر است که به خاطر به تعویق افتادن بازی لوتون در برابر برنلی 9 بازی داره.

هر دو تیم در هفته اول برنده از زمین خارج شدند، آرسنال در امارات 2-1 ناتینگهام فارست رو شکست داد و کریستال پالاس هم 1-0 شفیلد یونایتد رو در برامال لین برد. 

احتمالا شروع بدون شکست فصل یکی از این دو تیم در شب دوشنبه به پایان میرسه.

با وجود نمایش مسلط نیمه اول، آرسنال در برد خانگی مقابل فارست ولی خیلی متقاعد کننده نبودند. نیمه اول راحتی داشتند با گل‌های ادی انکتیا و بوکایو ساکا به رختکن رفتند. هم انکتیا - که احتمالا در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد - و هم ساکا الان شانس دارن اولین بازیکن انگلیسی بعد از ایان رایت در سال 1997 بشن که تو دو بازی اول آرسنال در یک فصل لیگ برتر گل میزنن.

در نیمه اول تیم آرتتا 84.2% مالکیت توپ داشت، آماری بیشتر از هر نیمه اولی تو فصل گذشته لیگ برتر. این مالکیت را به 7 شوت در برابر 1 شوت فارست تبدیل کردند.

آرسنال در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و با یک گل از مهمان پیش افتاد. اما در نیمه دوم، آنها با مصدومیت زانو یورین تیمبر، بازیکن جدید خود مواجه شدند. مصدومیتی که احتمالاً او را برای کل فصل از میادین دور خواهد کرد. تیمبر عمدتاً از زمانی که به تیم اضافه شد، در سمت چپ دفاع بازی کرده است و آرتتا امیدواره که اولکساندر زینچنکو برای این بازی آماده باشد تا جایگزین او شود.

تایوو آونیی در دقیقه 89، کار را برای هواداران آرسنال سخت کرد و آنها در نهایت با اختلاف یک گل به پیروزی رسیدند. عملکرد آرسنال یکی از سه بازی در هفته اول بود که تیم برنده، تعداد انتظار گل کمتری نسبت به حریف خود داشت (فولام و منچستریونایتد دو تیم دیگر بودند).

کریستال پالاس با سبک هجومی غافلگیرکننده خود تحت هدایت روی هاجسون مقابل شفیلد یونایتد به میدان رفت. آنها در اولین بازی خود در لیگ برتر 24 شوت زدند، بیشترین تعداد شوتی که Opta در یک بازی خارج از خانه لیگ برتر ثبت کرده است (از سال 2003-04). در واقع، از زمانی که هادسون در ماه مارس بازگشت، کریستال پالاس به طور متوسط ​​15.7 شوت در هر بازی در لیگ برتر داشته است.

ادوارد اودسون گل پیروزی بخش را در هفته گذشته به ثمر رساند و می‌تواند پس از ویلفرد زاها در سال 2020-21 دومین بازیکنی باشد که در دو بازی ابتدایی فصل لیگ برتر برای کریستال پالاس گل می‌زند.


پیش بینی : 

ابر رایانه پیش‌بینی می‌کند که آرسنال بهترین شانس برای برد خارج از خانه در هفته دوم را دارد.

اما کریستال پالاس هم امیدی برای کسب امتیاز از بازی دارد، با شانس برد 26.3% و شانس تساوی 28.5% در شب دوشنبه.

در مجموع آرسنال شانس دوم ابر رایانه ما برای قهرمانی لیگ برتر پس از منچسترسیتی پپ گواردیولا محسوب می شود، اگرچه احتمال 4.9% آنها برای قهرمانی با 89.6% سیتی ناچیز است.

پیش بازی آرسنال کریستال پالاس

تاریخچه بازی‌های آرسنال و کریستال پالاس:

کریستال پالاس در بازی‌های اخیر خود مقابل آرسنال عملکرد خوبی نداشته و هر دو بازی بین این دو تیم در فصل گذشته را باخته است. پالاس فقط یکی از هشت بازی اخیر لیگ برتر خود را مقابل آرسنال برده، که یک پیروزی 3-0 خانگی در آوریل 2022 بود.

رکورد آرسنال در دربی‌های لندن اوج تلاش آنها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. توپچی ها 10 بازی از 12 بازی در دربی لندن را در فصل گذشته بردند. که این رکورد بیشترین برد در دربی های لندن توسط یک تیم در یک فصل تاریخ لیگ است. و دو بازی دیگر را مساوی کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۹ ۰۹:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : theanalyst.com
بازدید: ۴۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰