loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی برایتون-آرسنال، علیرضا مصدوم است!
پیش بازی برایتون-آرسنال، علیرضا مصدوم است!

پیش بازی برایتون-آرسنال، علیرضا مصدوم است!

بنقل از اسکای اسپرت: آرسنال با یک رقابت سخت در مقابل برایتون برای تثبیت کردن جایگاه خود در بین ۴ تیم بالای جدول مواجه می شود، که این دیدار از شبکه ی اسکای اسپرت از ساعت ۵ بعد از ظهر پخش خواهد شد.

مردان اونای امری در تعطیلات آخر هفته با نتیجه ۳ بر ۱ برنلی را در هم کوبیدند که این نتیجه آنها را از نظر امتیاز با چلسی که در مقام چهارم است برابر کرد.پیروزی در برابر برنلی همزمان بود با کاپیتانی مسوت اوزیل برای توپچی ها بود که بعد از کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی به تیم اول بازگشته بود.او وفاداریش را به تیم با پیدا کردن سئاد کولیسیناچ و دادن پاس هوشمندانه، و با داشتن سهمی بزرگ در گل اول به تیم ثابت کرد.امری تصمیم گرفته بود که اوزیل را برای ترکیب تیم، برای سفر به امکس نگه دارد.

کولیسیناچ احساس می کند که اوزیل یک بازیکن بسیار کلیدی برای باشگاه باقی خواهد ماند.
کولیسیناچ افزود:او با کیفیت بالای خودش، چیزهای زیادی به تیم اضافه می کند. او برای ما به عنوان یک کاپیتان و یک بازیکن، بسیار با اهمیت است.انتقادات غیر منصفانه برای بازیکنن بسیار بزرگ مانند مسوت اوزیل است. البته که همیشه مقداری اخبار منفی است، اما به عنوان یک تیم، ما به آن ها اهمیت نمی دهیم و مسوت هم به آن ها اهمیت نمی دهد، که این مهمترین چیز است. تمامیه کارکنان باشگاه و تمامی بازیکنان، ما همگی از مسوت حمایت می کنیم.

برایتون به دنبال جلوگیری از چهارمین شکست متوالی بعد از آخرین نتیجه بسیار بد خودش مقابل برنلی ، چلسی و بورنموث است. آن ها تا بحال ۴ بازی پشت سر هم را در چهار سال اخیر به سرمربی گری کریس هایتون واگذار نکرده اند.

شین دافی جایگزین لوئیس دانک در مرکز خط دفاع خواهد شد. دافی بعد از سه بازی محرومیت در دسترس خواهد بود و این دردسرهایی خواهد بود برای دانک یار همیشگی دفاعی خودش که در حال حاضر بخاطر کارت قرمزش در مقابل بورنموث در تعلیق است. علیرضا جهانبهش به دلیل آسیب عضلات همسترینگ و خوزه ایزکوئیردو بخاطر آسیب مفصل زانو از ترکیب بیرون هستند.


مصدومیت های خط دفاعی آرسنال که در روز مسابقه برای اونای امری که احتمالا بدون ۵ تا از بازیکنان خودش می باشد برای سفر به برایتون، بحران ایجاد کرده است. راب هولدینگ از ناحیه زانو، ماوروپانوس از ناحیه کشاله ران، ناچو مونرال از ناحیه عضلات و هکتور بلرین از ناحیه ساق پا به طور قطع از ترکیب بیرون هستند.


امری امیدوار است که شکودران مصطفی بتواند از مشکل همسترینگ رهایی پیدا کند ولی بازی دادن وی یک ریسک خواهد بود، درحالیکه هنریک میخیتاریان بازیساز نیز از ناحیه قوزک پا مصدوم است و دنی ولبک نیز از ناحیه قوزک پا مصدوم است که به مدت طولانی غایب خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰