loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی لیورپول - آرسنال
پیش بازی لیورپول - آرسنال

پیش بازی لیورپول - آرسنال

ما هدفمان رسیدن به پیروزی هشتم متوالی در لیگ برتر است، زمانی که در روز یکشنبه به منطقه مرسی ساید می‌رویم تا در مقابل لیورپول بازی کنیم و در عین حال این به ۱۰ سال انتظار برای پیروزی در آنفیلد را پایان دهیم.

آخرین پیروزی تیم ما به شهریور ۲۰۱۲ باز می‌گردد که در آن بازی لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا گلزنی کردند، اما حالا فرصت داریم که برای اولین بار از فصل 2009/10، با پیروزی در مقابل لیورپول، آن ها را دابل کنیم. تیم یورگن کلوپ پس از پیروزی 7-0 مقابل منچستریونایتد در چهار بازی اخیر خود بدون پیروزی مانده است.

البته تمامی این بازی‌ها به عنوان مهمان در زمین دیگران بوده‌ و سابقه بازی‌های خانگی آنها در آنفیلد، داستان دیگری است. لیورپول پنج بازی خانگی اخیر خود را در لیگ برتر برده و از دسامبر همچنان در لیگ گل نخورده است. به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، آنها به دنبال کسب پیشرفت در جدول لیگ و صعود به لیگ قهرمانان در فصل بعد هستند.

بازی امروز آرسنال و لیورپول یکی از مهمترین و جذابترین دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر انگلیس است که در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود. آرسنال که در صدر جدول قرار دارد و به دنبال قهرمانی پس از 19 سال است، با اعتماد به نفس بالا وارد این بازی می شود و قصد دارد با پیروزی مقابل لیورپول، فاصله خود را با رقبای خود حفظ کند.

لیورپول اما فصل ناکامی را پشت سر گذاشته است و با کسب 43 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. تیم سرخپوشان بندر لیورپول دچار مشکلات زیادی در خط دفاع و حمله شده است و توانسته است تنها 12 بازی را در این فصل ببرد. این تیم همچنین در بازی رفت مقابل آرسنال با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده است و اکنون می خواهد با انتقام گیری از توپچی های لندن، جبران کند.

خیلی عجیب است که لیورپول در طول فصل نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این موضوع در بسیاری از موارد به دلیل شروع ضعیفشان بوده که در آغاز فصل بود که فقط دو بازی از هشت بازی اول خود را بردند. با این حال، آنها پس از جام جهانی به فرم خود بازگشتند و از هشت بازی بعدی خود شش برد کسب کردند و با جایگاه ششم، وارد سال ۲۰۲۳ شدند.

یک دوره ضعف در ماه ژانویه باعث شد که لیورپول دوباره به عقب بیندازد و به جایگاه دهم بیفتد، اما پس از پیروزی نسبتاً آسان مقابل اورتون، نیوکاسل و منچستر یونایتد، به نظر می‌رسید که این تیم به مسیر پیشرفت بازگشته است.

بازی امروز آرسنال و لیورپول حاوی تقابل سبک های مختلف فوتبال است که می تواند برای تماشاگران جذاب باشد. آرسنال که به سبک بازی مالکیت توپ و حملات سریع شناخته می شود، در مقابل لیورپول که به فشار بالا و تسلط در وسط زمین معروف است، قرار می گیرد. هر دو تیم همچنین دارای بازیکنان ستاره و گلزن ای هستند که می توانند در هر لحظه تفاوت ایجاد کنند.

بازی امروز آرسنال و لیورپول نه تنها برای طرفداران این دو تیم، بلکه برای علاقه مندان به فوتبال جزیره نیز مهم است و ممکن است نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان داشته باشد.

لیاندرو تروسار، ستاره سابق بلژیکی برایتون، در بازی تاریخی خود مقابل لیورپول یک هت تریک فوق‌العاده به ثمر رساند و باعث شد تیمش در آنفیلد به تساوی 3-3 برسد. تروسار در دقایق 15، 41 و 90+3 با سه گل زیبا و متفاوت، دفاع قرمزها را در هم شکست و نشان داد که چه قدر بازیکن خلاق و مهارتی است. او اولین بازیکن برایتون بود که در لیگ برتر انگلستان موفق به هت تریک می‌شود و همچنین اولین بازیکن است که در خانه لیورپول سه گل به ثمر می‌رساند.

تروسار لیورپول

اخبار تیم آرسنال برای بازی مقابل لیورپول

آرسنال که در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، امشب در چارچوب هفته سی‌ام این رقابت‌ها به مصاف لیورپول می‌رود. توپچی‌ها که در هفت بازی اخیر خود پیروز شده‌اند، قصد دارند با کسب سه امتیاز در آنفیلد، فاصله خود را با رقبایشان حفظ کنند. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرده است که توانایی کسب پیروزی در این بازی را دارد و باید در این بازی شجاع باشد. او همچنین از بازگشت گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی تیمش، به ترکیب اصلی خوشحال است و معتقد است که او می‌تواند در کورس قهرمانی طوفان به پا کند. آرسنال در سه تقابل اخیر خود با لیورپول کلین شیت نکرده است و باید در بخش دفاعی خود دقت بالایی داشته باشد.

در کنفرانس خبری قبل از بازی، آرتتا در مورد وضعیت ویلیام سالیبا و ادی انکتیا اطلاعات جدیدی ارائه نداد و گفت: "بازیکنانی که هنوز دچار مصدومیت هستند، هیچ تغییری نداشتند. یکی از آن‌ها فردا امیدواریم بهبود پیدا کند و شاید بتواند تمرین کند."

سالیبا

تاکهیرو تومیاسو و محمد الننی (در هر دو زانو) تا پایان فصل دیگر در دسترس نخواهند بود.

داوران بازی:

  • داور: پل تیرنی
  • داوران کمک: کنستانتین هاتزیداکیس و اسکات لجر
  • داور چهارم : کریگ پاوسن
  • کمک داور ویدویی :  کریس کاوانا

Referee: Paul Tierney

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۰ ۱۲:۳۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰