loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش نمایش آرسنال در مقابل فولام
پیش نمایش آرسنال در مقابل فولام

پیش نمایش آرسنال در مقابل فولام

با وجود شروع نسبتاً سخت آرسنال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، قهرمانان بالقوه باید بتوانند بدون بازی خوب پیروز شوند.

  • ابرکامپیوتر Opta در مورد شانس آرسنال برای حفظ رکورد 100 درصدی خود در لیگ برتر مثبت است و به توپچی ها 55.0 درصد شانس پیروزی مقابل فولام را می دهد.
  • آرسنال هرگز در بازی خانگی لیگ مقابل فولام شکست نخورده است (24 برد 6 تساوی).

دقیقاً همین اتفاق برای تیم میکل آرتتا افتاده است. آن‌ها در مقابل چالش‌های سخت ناتینگهام فارست و کریستال پالاس پیروز شدند تا هم‌اکنون در کنار برایتون و منچسترسیتی، حداکثر امتیاز را داشته باشند. 

آرسنال برای پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس در دیدار دوشنبه شب زحمت زیادی کشید. پالاس نتوانست پس از گل پنالتی مارتین اودگارد واکنش نشان دهد، با وجود اخراج تاکه‌هیرو تومی‌یاسو. آرسنال تنها تیمی است که با یک بازیکن کمتر از تعداد باخت‌هایش پیروز شده است. این اراده می‌تواند در رقابت با سیتی حیاتی باشد.

اما طرفداران توپچی ها در بازی روز شنبه مقابل فولام، انتظار دارند تا آرسنال بازی روان‌تری ارائه دهد. از ابتدای فصل گذشته، 81 گل (55 گل برای آرسنال، 26 گل خورده) در امارات به ثمر رسیده که بیشترین نسبت گل (4.05) به بازی را در این مدت دارد. 

با غیبت گابریل ژسوس، آرسنال به دنبال بازیکن توانمند دیگری در خط حمله است. لئو تروسار می‌تواند بازی کند. او در آخرین بازی مقابل فولام، 3 پاس گل داده بود. تروسار در سال 2023 میانگین یک پاس گل در هر 95 دقیقه بازی در لیگ برتر دارد که بهترین نسبت ثبت شده در یک سال تقویمی این رقابت ها است.

لی اندرو تروسار فولام

آرسنال قصد دارد در خانه و در برابر یکی از حریفان لندنی، نمایش خوب و گل‌های فراوانی را به نمایش بگذارد تا هواداران را راضی کند.

 

  • آرسنال و فولام در دربی لندن رو در رو می‌شوند:

در خط دفاعی، آرسنال بدون تومی‌یاسو محروم و تیمبر مصدوم به میدان می‌رود، اما حضور احتمالی گابریل ماگالائس می‌تواند نشانه‌ی خوبی باشد. او در 3 از 4 بازی قبلی‌اش مقابل فولام در لیگ برتر گل‌زنی کرده است.

دربی‌های لندن معمولاً برای فولام شیرین نیستند. آن‌ها در 7 بازی اخیر مقابل تیم‌های لندنی، بدون پیروزی بوده‌اند و 5 بار باخته‌اند. آخرین شکست آن‌ها هفته گذشته برابر برنتفورد با نتیجه 3-0 بود.

پیروزی مقابل اورتون با گل بابی دی کوردووا-رید در هفته اول، تنها 3 امتیاز آن‌هاست. فولام در 29 فصل حضور در لیگ برتر، تاکنون در 2 هفته ابتدایی فصل، پیروزی متوالی خارج از خانه نداشته است. 

فولام مشکلاتی هم دارد. تیم ریم محروم است و مهم‌تر از همه، الکساندر میتروویچ به الهلال پیوسته است. او در 2 فصل اخیر، آقای گل تیم بود.

ویلیان بازیکن سابق آرسنال، امیدوار است جای خالی گل‌های میتروویچ را پر کند. او از زمان جدایی از آرسنال، مقابل این تیم بازی نکرده است. او می‌تواند در سن 35 سالگی، مسن‌ترین بازیکن سابق آرسنال شود که مقابل این تیم گل‌زنی می‌کند.

  • آمار و ارقام دیدار آرسنال - فولام:

پیروزی دوشنبه شب آرسنال مقابل کریستال پالاس، علاوه بر اینکه آن‌ها را 6 امتیازی کرد، باعث شد تا آرسنال در 13 بازی اخیر خود در دربی‌های لندنی لیگ برتر مغلوب نشود. 

آرسنال همچنین از اینکه بازی روز شنبه ساعت 15 به وقت لندن برگزار می‌شود امیدوار است. آن‌ها تنها یک بار در 34 بازی اخیر خانگی خود در این ساعت مغلوب شده‌اند. فصل گذشته نیز 3 برد و 1 تساوی در 4 بازی خانگی ساعت 15 داشتند. تیم آرتتا در آخرین دیدار با فولام در ماه مارس، نمایش هجومی بی‌رحمانه‌ای را به نمایش گذاشت.

آرسنال فولام

از سوی دیگر، فولام معمولاً در سفرهای خود به دیگر ورزشگاه‌های لندن، نتیجه خوبی کسب نمی‌کند. آن‌ها تنها یک برد در 19 بازی اخیر خود به دست آورده‌اند. تنها پیروزی آن‌ها مقابل کریستال پالاس در باکسینگ دی ماه گذشته بود.

بنابراین به نظر می‌رسد آمار و ارقام به نفع آرسنال است و آن‌ها می‌توانند با امیدواری بیشتری به کسب پیروزی در این دیدار بیندیشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۳ ۱۸:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : theanalyst.com
بازدید: ۳۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰