loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌نگاهی به بازی آرسنال در برابر ولورهمپتون
پیش‌نگاهی به بازی آرسنال در برابر ولورهمپتون

پیش‌نگاهی به بازی آرسنال در برابر ولورهمپتون

با توجه به اینکه رقبای نزدیک آرسنال در روز یکشنبه به میدان می‌روند، توپچی‌ها با پیروزی در برابر ولوز در ورزشگاه امارات در ساعت 15:00 بعدازظهر شنبه به وقت محلی 18:30 به وقت تهران، می‌توانند اختلاف امتیاز خود با دیگر تیم‌ها را افزایش دهند.

پیروزی در دقیقه پایانی برابر برنتفورد و پیروزی 6 بر 0 مقابل لنس در هفته گذشته، انگیزه کافی را به آرسنال می‌دهد. علاوه بر این، آنها در 4 دیدار اخیرشان با ولوز به پیروزی رسیده‌اند که آخرین آن یک برد 5 بر 0 کاملا قاطع در می سال گذشته بوده است.  

 ولورهمپتون امسال با مربی جدیدش گری اونیل، تحولاتی ایجاد کرده و توانسته نتایج خوبی مقابل تیم های برتر مثل شکست منچسترسیتی یا نتایج خوب مقابل تاتنهام و نیوکاسل بگیرد؛ بنابراین آرسنال نباید این حریف را دست کم بگیرد.

اونیل سرخورده از تصمیمات وار

رقیب شنبه توپچی‌ها، هم‌اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد. اما این به معنای ضعف آنها نیست. ولوز در این فصل، قربانی تصمیم‌های متعدد و جنجالی وی‌ای‌آر شده اند. اونیل ادعا دارد که در بازی‌های مقابل منچستریونایتد، لوتون، نیوکاسل و شفیلد، تصمیم‌های اشتباه وار باعث از دست دادن 7 امتیاز توسط تیمش شده است.

در بازی دوشنبه شب هفته گذشته هم، فولام با اعمال دو پنالتی از طریق وار، ولورهمپتون را 3 بر 2 شکست داد تا آنها با وجود اینکه فوتبال مثبتی را ارائه می‌دهند، همچنان در رده میانی جدول بمانند.

ولوز در 12 بازی اخیرش در لیگ برتر گلزنی کرده ولی در عین حال در طول فصل، تنها یک بار موفق به حفظ دروازه خود به صورت کلین شیت شده است که آن هم در برد خارج از خانه مقابل اورتون به دست آمده بود. علاوه بر آن برد، ولوز خارج از خانه تنها موفق به شکست بورنموثِ سابق اونیل شده است.

صحبت سرمربیان پیش از بازی

آرتتا: "ولورهمپتون کیفیت زیادی دارد و موفقیت اخیرشان اتفاقی نیست. آنها عملکرد عالی‌ای به ویژه در برابر تیم‌های بالای جدول دارند که نشان‌دهنده کیفیت بالای کادرفنی‌شان است. کاری که گری اونیل انجام داده و شیوه‌ای که برای کنترل حریف و به ویژه بازی‌های خانگی‌شان دارند، تحسین‌برانگیز است. فردا باید سعی کنیم دفاع آنها را بشکنیم."

اونیل: "من همیشه با اعتماد به نفس زیاد وارد بازی می‌شوم، اما در عین حال واقع‌بین هستم. بازی فردا برایمان فرصت عالی‌ای خواهد بود تا در یک ورزشگاه سخت، خودمان را امتحان کنیم. واقعا منتظرم تا بچه‌ها را به امارات ببرم و با ترکیبی ضعیف‌تر از حد معمول، جایی که در حال حاضر سخت‌ترین تیم لیگ حضور دارد بسنجیم."

اخبار ترکیب دو تیم

فابیو ویرا

فابیو ویرا پس از اخراجش مقابل برنلی، محروم است. همچنین پارتی و اسمیت رو همچنان غایبند و وضعیت تیمبر هم مصدومیت طولانی مدت است.

باخت مقابل فولام برای ولوز هم بسیار پرهزینه بود. ژائو گومس و ماریو لومینا به دلیل کارت زرد پنجم، محروم شدند اما کریگ داوسون پس از پایان محرومیتش بازمی‌گردد.

این در حالی است که رایان آیت نوری با مصدومیت مچ پا در بازی با فولام احتمالا غایب خواهد بود و پدرو نتو هم که ماه پیش مقابل نیوکاسل از ناحیه ران مصدوم شد، غایب است.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۱ ۱۰:۵۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰