loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسوس بعد از گلزنی از هواداران تشکر کرد.
ژسوس بعد از گلزنی از هواداران تشکر کرد.

ژسوس بعد از گلزنی از هواداران تشکر کرد.

گابی که پیش از جام جهانی در یک دوره ۱۱ بازی بدون گل بود و در همان جام جهانی به دلیل آسیب زانویش، چهار ماه او را از بازی دور نگه داشت، توانست با تبدیل یک پنالتی به گل در برابر لیدز، بعد از مدت ها در ورزشگاه امارات گل زنی کند. گابریل ژسوس پس از زدن دو گل برای شکست 4-1 لیدز یونایتد، از هواداران ما برای حمایت از او در طول شش ماه انتظارش برای گلزنی تشکر کرد.

 پس از آنکه هواداران همچنان او را در حین بازگشت به فرم مناسب بازی حمایت می کردند.بسیار خوشحال بود که بالاخره با یک گل به هواداران آرسنال پاسخ داد.

ژسوس به ما گفت : "دوباره بازی کردن، شروع دوباره و احساس جوی که تماشاگران ایجاد کردند بسیار خوب بود. حمایت هواداران بسیار مهم است و روشی که آنها من را حمایت می‌کنند، بسیار عالی است."

"می خواهم از آنها تشکر کنم که تا پایان از من حمایت کردند.  آسان نیست وقتی می‌بینی مهاجمت گل نمی‌زنه اما همیشه از من حمایت کردند"

" امیدوارم گل بزنم و [پنالتی‌] را تمرین می‌کنم. دیروز با بچه ها تمرین می کردم، بنابراین مطمئن بودم، می خواستم [آن را انجام دهم]. این بهترین راه برای زدن پنالتی است."

"مهمترین چیز همیشه سه امتیاز است. مهم نیست چگونه [این کار را انجام می دهیم]، اما سه امتیاز همیشه مهم ترین چیز است. واضحه که می خواهم گل بزنم، می خواهم با گلزنی به تیم کمک کنم. بخش بزرگی از فصل را از دست دادم و حالا فقط می‌خواهم بازی کنم و به تیم کمک کنم."

" من روز اول توانبخشی را به یاد می آورم، سخت کار می کردم و به راه بازگشت فکر می کردم. اگر سخت کار نکنم، نمیتونم قوی برگردم"

"هر بازیکنی می‌خواهد 90 دقیقه کامل بازی کند، فکر می‌کنم آماده هستم تا دقایق بیشتری بازی کنم. با این حال، وقتی داور به من گفت که باید بیرون برم، کمی ناامید شدم زیرا می خواهم بازی کنم، اما البته به سرمربی و سایر بازیکنان نیز احترام می گذارم. بنابراین، 60 دقیقه بود، اما من بسیار از آن لذت بردم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۳ ۱۱:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰