loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل در آستانه ثبت یک رکورد فردی!
گابریل در آستانه ثبت یک رکورد فردی!

گابریل در آستانه ثبت یک رکورد فردی!

مدافع میانی برزیلی آرسنال، گابریل، در صورت بازی مقابل وستهام در روز یکشنبه، به یک دستاورد شخصی مهم دست خواهد یافت: او صدمین بازی خود را با پیراهن توپچی ها انجام خواهد داد.

گابریل از زمان پیوستن از لیل در سال ۲۰۲۰، الگوی ثبات خط دفاعی بوده است. او در دو سال گذشته همکاری محکمی با ویلیام سالیبا ساخته و همچنین ۱۴ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

در این فصل نیز فرم فوق العاده ای داشته و برای چهارمین بار به عنوان بازیکن ماه ژانویه Arsenal.com انتخاب شده است.

میکل آرتتا درباره اینکه چگونه تأثیر گابریل در این چند سال هم درون و هم بیرون از زمین افزایش یافته، گفت: «خیلی چیزها برای او اتفاق افتاده است. نقشش در تیم افزایش یافته است. زندگی شخصیش نیز با حضور خانواده و بهبود زبانش، بسیار متفاوت از قبل است.»

«همچنین بسیاری از چیزها را در زندگی خود تغییر داد و ذهنیت خود را بهبود بخشید. می تواند تصمیم بگیرد که چه می خواهد باشد و من فکر می کنم مسیر درستی را انتخاب کرد.»

در ترکیب فعلی، تنها بوكایو ساكا بازی های بیشتری نسبت به بیگ گابی برای ما آغاز کرده است - گابی در ۱۴۲ بازی فیکس بوده و در ۷ بازی دیگر به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است.

در این فصل سه گل به ثمر رسانده است و هیچ مدافعی به اندازه او از زمانی که اولین بازی خود را در مقابل فولهام در سپتامبر ۲۰۲۰ انجام داده، در لیگ برتر گل نزده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۱۰:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰