loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش : آرسنال 3 - منچستریونایتد 1
گزارش : آرسنال 3 - منچستریونایتد 1

گزارش : آرسنال ۳ - منچستریونایتد ۱

آرسنال با گل‌های وقت اضافه دکلان رایس و گابریل ژسوس، در ورزشگاه امارات موفق شد با یک برتری دیرهنگام و دراماتیک منچستریونایتد را شکست دهد. 

شروع قدرتمند آرسنال در برابر منچستریونایتد

آرسنال دیروز در بازی مقابل منچستریونایتد، از همان ابتدا بازی را به شکل بسیار هجومی آغاز کرد و چندین فرصت خوب گلزنی در دقایق ابتدایی ایجاد کرد.

در همان دقیقه اول، مارتینلی فرصت خوبی داشت اما نتوانست توپ را به بازیکنان داخل محوطه جریمه برساند. در دقیقه 15 نیز هاورتز در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت اما ضربه اش درست اجرا نشد.

مارتینلی در تمام طول نیمه اول عملکرد درخشانی داشت و با ارسال‌های خطرناک، دفاع حریف را به زحمت انداخت. 

اما آرسنال با وجود این هجوم‌های پرفشار ابتدایی، نتوانست از فرصت‌هایش بهره‌برداری کند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

مارکوس رشفورد در دقیقه 27 با اولین حمله منچستر یونایتد، آن‌ها را به گل رساند، اما مارتین اودگارد بلافاصله با ضربه‌ای زیبا توانست برای آرسنال گل تساوی بزند.

کای هاورتز و بوکایو ساکا هر دو شانس‌های خوبی را از دست دادند. دو مورد بررسی VAR در نیمه دوم بازی اتفاق افتاد که یکی پنالتی برای آرسنال را لغو و دیگری یک گل آفساید منچستر یونایتد را رد کرد.

اما حوادث دراماتیک واقعی در وقت‌های اضافه اتفاق افتاد. در دقیقه 96 رایس توپ را از روی ضربه کرنر کنترل کرد و با ضربه‌ای زمینی گل زد. 

گل دوم آرسنال به منچستریونایتد

با یک ضدحمله سریع، ژسوس موفق شد در آخرین لحظات بازی گل سوم را به ثمر برساند.

در نیمه اول آرسنال برتر بود اما نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند. پس از گل منچستر یونایتد، اودگارد خیلی سریع توانست با گلی زیبا برای آرسنال گل تساوی بزند.

در ادامه شانس‌های خوبی برای هر دو تیم ایجاد شد اما گلی ثبت نشد تا اینکه در وقت‌های اضافه، رایس و ژسوس با گل‌های خود برتری آرسنال را مسجل کردند.

دکلن رایس منچستریونایتد

با این پیروزی، آرسنال همچنان در 6 بازی اخیر خانگی مقابل منچستر یونایتد شکست نخورده است. اودگارد هم با 25 امین گلش، بهترین گلزن آرسنال از آغاز فصل گذشته تاکنون است.

در ادامه بازیکنان ملی‌پوش آرسنال برای انجام بازی‌های ملی در هفته‌های آینده به تیم‌های ملی خود ملحق می‌شوند. پس از آن، آرسنال در هفته ششم لیگ برتر در تاریخ 17 سپتامبر به مصاف اورتون خواهد رفت. 
چند روز بعد در 20 سپتامبر، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود و آرسنال در اولین دیدار خانگی خود PSV آیندهوون را میزبانی خواهد کرد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱۳ ۱۰:۵۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰