loading
در حال بررسی درخواست شما
یک گلزن 12 گله
یک گلزن 12 گله

یک گلزن ۱۲ گله

ستاره سابق آرسنال، دنیل مالن، اعتراف کرد که رویای بازی دوباره برای این باشگاه در فصل آینده را در سر می‌پروراند.

آرسنال که گفته می‌شود خواهان اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب میکل آرتتا در تابستان است، در طول سال‌ها شاهد خروج برخی از بازیکنان با استعداد خود از امارات بوده است. بازیکنانی مانند سرژ گنبری و وویچک شزنی، که مورد علاقه هواداران بودند، در سراسر اروپا به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند.

اما گاهی در فوتبال، این تصمیمات باید گرفته شود و چنین شرایطی نباید همیشه پشیمانی به همراه داشته باشد. شاید مسیر دنیل مالن، بازیکنی که در سال 2017 آرسنال را ترک کرد، نمونه‌ای از این دست باشد.

مالن که اکنون 25 ساله است، همیشه در آکادمی آرسنال به عنوان استعدادی بزرگ شناخته می‌شد، اما برای رسیدن به دقایق بازی در تیم اصلی، به پی اس وی آیندهوون پیوست.

اکنون، این بازیکن که در بوروسیا دورتموند به اعتبار فوق‌العاده‌ای دست یافته، اعتراف کرده که بازی دوباره برای آرسنال برای او یک رویا خواهد بود.

مالن که اخیراً پس از درخشش در لیگ قهرمانان برای دورتموند مورد تمجید تیری آنری قرار گرفته بود، اذعان کرد که ترک شمال لندن تصمیم آسانی نبود، اما قطعاً در را برای بازگشت باز گذاشت.

او گفت: "فکر می‌کنم چون در جوانی در انگلیس بازی کردم و بعد از آن رویای بازی در لیگ برتر را دارم، پس فکر می‌کنم این یک رویای زیباست."

"من به آرسنال رفتم، پس بله، آرسنال، باشگاه مورد علاقه من را می‌خواهم. خب [در مورد بازگشت به آنجا]. من در جوانی در آنجا بازی کردم، واقعاً می‌خواستم آنجا پیشرفت کنم."

"هر از گاهی در دوران حرفه‌ای فوتبال، نقاطی وجود دارد که شما فقط باید تصمیم بگیرید."

"خب، من با تیم اصلی تمرین می‌کردم و در آن زمان 17، 18 ساله بودم و در تمرینات پیشرفت کردم، اما فکر کردم خب، من فقط باید فوتبال حرفه‌ای بازی کنم."

"همچنین هم‌تیمی‌هایم را در حالی که هنوز در رده جوانان بازی می‌کردم، دیدم که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند و فهمیدم که [رفتن] کار درستی بود."

  • غیرممکن نیست

البته، با توجه به اینکه مالن در تمامی پست‌های حمله بازیکنی چندمنظوره است، شاید بازگشت به آرسنال ایده‌ای نه‌چندان بد باشد.

در نهایت، میکل آرتتا در این مورد تصمیم خواهد گرفت، اما هواداران مطمئناً از دیدن بازیکن سابق آرسنال برای تحقق رویایش در باشگاه، مهاجمی که می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند، بسیار خوشحال خواهند شد.

مالن در این فصل در 30 بازی برای دورتموند 12 گل به ثمر رسانده است، که برای بازیکنی که اغلب در کناره بازی می‌کند، آمار خوبی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۸:۳۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰