loading
در حال بررسی درخواست شما
ریکاردو کالافیوری به آرسنال پیوست
ریکاردو کالافیوری به آرسنال پیوست

ریکاردو کالافیوری به آرسنال پیوست

ریکاردو کالافیوری، مدافع ملی‌پوش ایتالیایی، با قراردادی بلند مدت از باشگاه بولونیای سری آ به جمع ما پیوست.

این مدافع ۲۲ ساله پس از فصلی پر از عملکردهای چشمگیر در قلب خط دفاعی بولونیا، عضو تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ بود.

ریکاردو دوران حرفه‌ای خود را در آکادمی جوانان رم آغاز کرد و ۱۲ سال در آنجا رشد کرد و از تیم جوانان به تیم اصلی راه یافت. در طول دوران حضورش در رم، او در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با حضور قرضی در تیم جنوا، تجربه ارزشمندی کسب کرد.

در آگوست ۲۰۲۲، این مدافع جوان که در تمام رده‌های سنی نماینده تیم ملی کشورش بوده است، به تیم بازل سوئیس رفت و در آنجا به طور منظم بازی کرد و در ۲۶ بازی لیگ در آن فصل به میدان رفت. عملکرد باکیفیت او باعث بازگشتش به وطن شد و این مدافع تنومند در آگوست ۲۰۲۳ به بولونیا پیوست.

در فصل گذشته، ریکاردو یک چهره برجسته در خط دفاعی بولونیا بود و به عنوان یکی از قوی‌ترین و ثابت‌ترین بازیکنان سری آ ظاهر شد. او نقش مهمی در کمک به "روسوبلو" برای کسب مقام پنجم چشمگیر و صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در ۶۰ سال گذشته ایفا کرد. عملکرد مسلط و فیزیکی ریکاردو نه تنها با دعوت شدن به تیم ملی در یورو به رسمیت شناخته شد، بلکه او جایزه بهترین بازیکن ماه می سری آ را نیز در ماه می ۲۰۲۴ به دست آورد.

مدیر ورزشی، ادو، گفت: "تکمیل این انتقال یک کار تیمی عالی بود و ما به ریکاردو در خانواده آرسنال خوش آمد می‌گوییم. ما ریکاردو را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای جذب بازیکنانی که متناسب با مشخصات ما هستند و تیم ما را برای رقابت در بالاترین سطح تقویت می‌کنند، شناسایی کردیم. او ۲۲ سال دارد اما کیفیت و تجربه را به همراه دارد. او به سرعت به یک بازیکن آرسنالی تبدیل خواهد شد. ریکاردو به طور مداوم کیفیت خود را برای باشگاه و کشورش نشان داده است. او یکی از بهترین بازیکنان سری آ در فصل گذشته بود و در مسابقات یورو در تابستان امسال عملکرد خوبی برای ایتالیا داشت. میکل و مربیان ما از شروع کار با ریکاردو هیجان‌زده هستند و همه ما مشتاقانه منتظر دیدن او در پیراهن خود هستیم."

ریکاردو کالافیوری

میکل آرتتا اضافه کرد: "ما به ریکاردو و خانواده‌اش در آرسنال خوش آمد می‌گوییم. او یک خرید عالی است و قدرت زیادی برای تقویت خط دفاعی ما به ما می‌دهد. ریکاردو یک شخصیت و کاراکتر بزرگ با مهارت‌های خاص است که ما را در تلاش برای کسب جام‌های بزرگ قوی‌تر می‌کند. او در فصل‌های اخیر با عملکردش برای بولونیا و ایتالیا پیشرفت چشمگیری داشته است و پیشرفت و توسعه او در سال گذشته واقعا چشمگیر بوده است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با ریکاردو، ادغامش در تیم و حمایت از او در سال‌های آینده هستیم."

کالافیوری لباس شماره 33 را بر تن خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۸ ۲۰:۱۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰