loading
در حال بررسی درخواست شما
زمزمه‌های تغییر در امارات!
زمزمه‌های تغییر در امارات!

زمزمه‌های تغییر در امارات!

به گفته فابریتزیو رومانو، جورجینیو، هافبک تیم آرسنال، تنها بر روی باشگاه فعلی‌اش و فصل پیش رو تمرکز دارد و به شایعات انتقالی درباره آینده‌اش، چه به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی و چه به عنوان مربی در استادیوم امارات، توجهی ندارد.

رومانو در مصاحبه‌ای با CaughtOffside برای ستون روزانه‌اش، شایعات اخیر درباره احتمال ترک آرسنال توسط جورجینیو یا پیوستن به کادر مربی‌گری میکل آرتتا را کم‌ اهمیت دانست.

به نظر می‌رسد رومانو متقاعد شده که این داستان‌ها واقعی نیستند و او به وضوح اعلام کرد که تمام چیزی که می‌شنود این است که جورجینیو بر روی این فصل مهم برای آرسنال تمرکز دارد، فصلی که هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

وقتی از رومانو درباره وضعیت جورجینیو پرسیده شد، او گفت: "وضعیت این است که جورجینیو تنها به این فصل فکر می‌کند. این فصل برای آرسنال مهم است، من فکر نمی‌کنم این صحبت ها و شایعات برای جورجی، سالیبا و سایر بازیکنان واقعی باشد... هنوز اوایل اکتبر است و فصل تنها ۵۰ روز پیش شروع شده است."

او افزود: "تمرکز کامل جورجینیو بر حال حاضر و آرسنال است، نه بر روی مربی‌گری و نه بر روی انتقال به عربستان."

جورجینیو

جورجینیو همیشه به عنوان بازیکن ثابت برای آرسنال بازی نکرده، اما هرگز تیم را ناامید نکرده است وقتی که آرتتا از او خواسته به عنوان بازیکن پوششی وارد میدان شود.

این بازیکن با تجربه ایتالیایی قطعاً هنوز نقشی برای بازی در تیم آرسنال دارد، تیمی که در طول این فصل به عمق زیادی در ترکیب نیاز خواهد داشت، بنابراین هواداران می‌توانند مطمئن باشند که این بازیکن ۳۲ ساله به این زودی‌ها به ترک باشگاه فکر نمی‌کند.

جورجینیو قبلاً بازیکن بسیار مهمی در باشگاه سابقش چلسی بود و اگرچه نقش او در آرسنال متفاوت است، اما او هنوز می‌تواند در فصلی که شمال لندنی‌ها امیدوارند و باور دارند می‌تواند بسیار موفق باشد، نقش خود را ایفا کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۹ ۱۱:۲۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : yahoo sports
بازدید: ۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰