loading
در حال بررسی درخواست شما
وضعیت سالیبا به کجا رسید؟
وضعیت سالیبا به کجا رسید؟

وضعیت سالیبا به کجا رسید؟

با وجود شایعاتی که او را به باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید و پاریس سن ژرمن مرتبط می‌کند باشگاه آرسنال درباره وضعیت انتقال ویلیام سالیبا آرام و خونسرد است. 

با اینکه شایعات زیادی وجود دارد، از جمله گزارش‌هایی که می‌گویند رئال مادرید با نمایندگان سالیبا تماس گرفته، منابع نزدیک به این موضوع به سایت CaughtOffside گفته‌اند که آرسنال نگران آینده این بازیکن فرانسوی نیست. سالیبا تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که او از حضور در این باشگاه راضی است و تمرکزش روی موفقیت با آرسنال است. هیچ تأییدیه‌ای هم وجود ندارد که رئال مادرید به طور جدی به دنبال او باشد.

آنتونیو رودیگر اخیراً درباره علاقه‌اش به حضور سالیبا در رئال مادرید صحبت کرده، اما به نظر می‌رسد که این‌ها بیشتر شایعات رسانه‌ای هستند و آرسنال نیازی به نگرانی ندارد.

واقعیت این است که رئال مادرید در حال بررسی بازار برای جذب مدافعان مرکزی برای تابستان ۲۰۲۵ است، چون نتوانست لنی یورو را جذب کند و او به منچستر یونایتد پیوست. سالیبا می‌تواند گزینه مناسبی برای رئال مادرید باشد، اما فعلاً هیچ نشانه‌ای از اینکه او بخواهد از آرسنال جدا شود وجود ندارد.

ویلیام سالیبا

آرسنال قبلاً ستاره‌هایش را می‌فروخت و این کار معمولاً به ضررشان تمام می‌شد، اما میکل آرتتا نمی‌خواهد همان اشتباهات را تکرار کند و احتمالاً اصرار دارد که بازیکنانی مثل سالیبا را تا حد ممکن نگه دارد.

سالیبا به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده، همان‌طور که بازیکنان دیگری مثل بوکایو ساکا، مارتین اودگارد، گابریل مارتینلی و بن وایت هم این کار را کرده‌اند. به طور کلی، آینده آرسنال روشن به نظر می‌رسد و نباید تعجب کرد که آن‌ها می‌توانند بازیکنان با استعداد جهانی مثل سالیبا را متقاعد کنند که بمانند و به دنبال انتقال به مادرید یا دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی نباشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۹ ۱۱:۳۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : yahoo sports
بازدید: ۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰