loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا و کادر فنی واقعاً در مورد کیویور چه فکری می کنند؟
آرتتا و کادر فنی واقعاً در مورد کیویور چه فکری می کنند؟

آرتتا و کادر فنی واقعاً در مورد کیویور چه فکری می کنند؟

آرسنال برنامه مشخصی برای یاکوب کیویور در نظر دارد. توپچی ها در ماه ژانویه 20 میلیون پوند برای جذب کیویور از اسپتزیا ایتالیا پرداخت کردند.

با این حال، آینده او در ورزشگاه امارات هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمال بازگشت او به سری آ وجود دارد. کیویور به شدت با انتقال به میلان مرتبط شده است، که این مدافع را به عنوان هدف اصلی خود برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده شناسایی کرده است.

منصفانه است که بگوییم کیویور هنوز خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در آرسنال تثبیت نکرده است. او چندین عملکرد خوب داشته است و خصوصاً با پاس‌های دقیق خود، کیفیت واقعیش را نشان داده است.

چند پستِ بودن او نیز ویژگی بسیار مفیدی است که میکل آرتتا در اختیار دارد، زیرا این بازیکن می تواند هم در دفاع چپ و هم در قلب خط دفاعی بازی کند.

با این حال، این بازیکن 23 ساله از نظر جایگاه در ترکیب اصلی، پشت سر گابریل ماگالائش، ویلیام سالیبا و اولکساندر زینچنکو قرار دارد. اگر بخواهد جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی به دست آورد، راه زیادی در پیش دارد.

آرتتا نگران این موضوع نخواهد بود. توپچی ها به عمق دفاعی با کیفیت نیاز دارند و کیویور این فاکتور را هم اکنون فراهم می کند و به دلیل سنش هنوز پتانسیل پیشرفت قابل توجهی را دارد.

یاکوب کیویور

  • آرسنال چه برنامه هایی برای کیویور دارد؟

به گفته بن جیکوبز، روزنامه نگار، کیویور دقیقاً همان نقشی را ایفا می کند که آرسنال هنگام جذب او در نظر داشت. این گزارشگر در گفتگو با GiveMeSport گفت: «در ذهن آرتتا مصدومیت سالیبا در انتهای فصل 2022/23 وجود دارد که احتمالاً به آرسنال عدم قهرمانی لیگ برتر را تحمیل کرد یا حداقل در آن نقش داشت. آرسنال متوجه شده است که عمق تیمی مهم است و به همین دلیل است که آرتتا می خواهد رمزدیل را نیز حفظ کند، زیرا او رقابت برای هر پست را می خواهد و کیویور بخشی از آن است.»

بنابراین، به نظر می رسد که کیویور علی رغم شایعات خروج، در حال حاضر نقشی مهم در برنامه های آرسنال دارد. او به عنوان عمق با کیفیت در خط دفاعی عمل می کند و در سن 23 سالگی هنوز زمان زیادی برای بهبود و تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی برای توپچی ها دارد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۲ ۱۰:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۱۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰