loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقال دکلان رایس به شمال لندن کامل شد
انتقال دکلان رایس به شمال لندن کامل شد

انتقال دکلان رایس به شمال لندن کامل شد

با افتخار اعلائم می کنیم دکلان رایس با یک قرارداد دائمی به آرسنال پیوست.

این خبری است که بسیاری از طرفداران باشگاه لندنی را شادمان کرده است. رایس در سال 1999 در لندن به دنیا آمد. رایس در سال ۲۰۱۷ به ترکیب وستهام پیوست و تا کنون در این باشگاه بازی می‌کند.

دکلان رایس یکی از بهترین بازیکنان میانه زمین در انگلستان است که در چند فصل گذشته با عملکرد خوب خود در وستهم تحسین بسیاری از کارشناسان را همراه خود داشته. دکلان یکی از بازیکنان برجسته لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته بود و به عنوان کاپیتان تیم وستهم شناخته می‌شود.

او همچنین عضو تیم ملی انگلستان در جام ملت های اروپا 2020 بود که تیمش را تا فینال رقابت ها همراهی کرد. و کیفیت بالای خود را در جام جهانی قطر نشان داد.

رایس بازیکن همه کاره ای است که می تواند به عنوان هافبک دفاعی، هافبک باکس تو باکس یا حتی مدافع میانی بازی کند. او قوی،آرام، باهوش و دارای قابلیت بالایی از طیف وسیعی از پاس‌ها است. این بازیکن برای سیستم میکل آرتتا کاملاً مناسب خواهد بود، که به کار دفاعی و جلو بردن توپ از هافبک ها نیاز دارد.

دکلان رایس 24 سال دارد و قرارداد بلند مدت با آرسنال امضا کرده است. مبلغ انتقال او به گفته منابع مطلع حدود 105 میلیون پوند بوده است. آرسنال با خرید دکلان رایس امیدوار است که بتواند در فصل جدید لیگ برتر انگلستان رقابت قوی تری داشته باشد.

رایس در فصل 2022-23 لیگ برتر موفق به زدن 4 گل و دادن 2 پاس گل شد. همچنین 5 کارت زرد از داوران دریافت کرد.

  • مدیر فنی تیم ادو گاسپار گفت
    "دکلان بازیکنی با توانایی های خارق العاده و روزمه اثبات شده در سطح باشگاهی و ملی است.  روند این انتقال یک تلاش تیمی بزرگ همراه با یک برنامه مشخص بود و ما بسیار خوشحالیم که دکلان به ما ملحق شده است."
  • سرمربی تیم میکل آرتتا درباره رایس می گوید:
    "واقعا خوشحالیم که دکلن اومد آرسنال.  بازیکنی با توانایی فوق العاده است که همین الان چندین فصل در سطح بالایی در لیگ برتر و برای تیم ملی انگلیس بازی کرده. دکلن کیفیت زیادی را برای باشگاه به ارمغان می‌آورد و او یک استعداد استثناییه که پتانسیل موفقیت در اینجا را دارد."
    "دکلن تنها با 24 سال سن تجربه زیادی در لیگ برتر دارد.  کاپیتان تیم خوبه وستهام بوده و همانطور که همه دیدیم، اخیراً یک جام اروپایی را بالای سر برده است.  مسئولیت و نقشی که او بر عهده گرفته بسیار چشمگیر بود و ما واقعا از اینکه او به ما ملحق می شود هیجان زده هستیم."
  • دکلان رایس درباره پیوستن به آرسنال
    "اول از همه می‌خواهم از تمام هواداران آرسنال برای حمایت‌شان تا به حال تشکر کنم. این حمایت‌ها فوق‌العاده بود. اتفاقات زیادی افتاده و شایعات زیادی در ماه‌های گذشته وجود داشت. اما به عنوان یک بازیکن، می‌خواهید که کارها به سرعت انجام شود تا شما به تیم اضافه شوید.

    به دلیل رابطه من با وستهام کمی سخت بود. با عشق و حمایتی که از آنها دارم، واقعاً سخت است که از اونا جدا شوم. در فوتبال، فرصت‌های شگفت‌انگیزی به وجود می‌آید. باشگاه‌های بزرگی مانند آرسنال به سراغ من آمده‌اند و واقعاً سخت است که آنها را رد کنم.

    شما فقط یک بار در زندگی‌تان فوتبال بازی می‌کنید و من واقعاً به آنچه میکل اینجا و تیمی که می‌سازد، اعتقاد دارم. من واقعاً مشتاق آینده با آرسنال هستم."

دکلان رایس پیراهن شماره 41 را بر تن خواهد کرد.

دکلان رایس بازیکن ملی پوش انگلیس با یک قرارداد بلند مدت به آرسنال پیوست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۴ ۱۹:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰