loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقال عالی بود
انتقال عالی بود

انتقال عالی بود

رحیم استرلینگ، بازیکن تیم ملی انگلیس، پس از انتقال خود از چلسی به #آرسنال در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، این تغییر را به عنوان یک حرکت مناسب در این مرحله از دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد. استرلینگ که با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به آرسنال پیوسته است، از این انتقال بسیار خوشحال است و آن را یک فرصت عالی برای پیشرفت خود می‌داند.

استرلینگ در این باره گفت: 

"من بسیار هیجان‌زده‌ام. این انتقال در آخرین لحظات انجام شد، اما امیدوار بودم که این اتفاق بیفتد. با نگاه به همه چیز، این انتقال برای من یک انتخاب عالی است و بسیار خوشحالم که این انتقال نهایی شد. این باشگاه با انگیزه و اشتیاق فراوان هر ساله به دنبال پیشرفت است و این دقیقاً همان چیزی است که من به عنوان یک فرد به دنبال آن هستم."

او افزود: 

"هر سال می‌خواهید بهتر از سال قبل باشید. امیدوارم بتوانم با بازیکنان تیم هماهنگ شوم و به بازی‌ها برسم و تأثیر خود را بگذارم."

استرلینگ همچنین از همکاری مجدد با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، که قبلاً در منچسترسیتی با او کار کرده بود، ابراز خوشحالی کرد و گفت: 

"او یک فرد فوق‌العاده است. من مسیر او را دنبال کرده‌ام و دیدن اینکه چگونه در این باشگاه بزرگ با تاریخچه‌ای شگفت‌انگیز تأثیر گذاشته، بسیار الهام‌بخش است. من واقعاً مشتاقم که بخشی از این تیم باشم و به چالش‌های جدید پیش رویم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۱۴ ۱۱:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰