loading
در حال بررسی درخواست شما
انکتیا می ماند
انکتیا می ماند

انکتیا می ماند

انکتیا می ماند، تونی در راه؟ توپچی ها و یک پنجره نقل و انتقالات سرنوشت ساز!

در آستانه‌ی بازار نقل و انتقالات زمستانی، سرنوشت خط حمله‌ی آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، همچنان در هاله‌ای از ابهام است. از یک سو، خبرهایی مبنی بر ماندگاریِ انکتیا، مهاجم جوان و آینده‌دار به گوش می‌رسد و از سوی دیگر، زمزمه‌های جذبِ ایوان تونی، گلزن سطح بالا برنتفورد، هواداران را هیجان‌زده کرده است.

اما تداوم حضور انکتیا با پیراهن توپچی‌هاست. با وجود ابراز علاقه‌ی باشگاه‌های انگلیسی و آلمانی، آرسنال قصد ندارد به راحتی از مهاجم خود دست بکشد. تمرکز تیم، به درستی، قهرمانی در لیگ برتر است و برای تحقق این هدف، نیمکت قدرتمند ضروری است. تنها یک پیشنهاد هنگفت می‌تواند باعث خروج انکتیا از امارات شود.

البته توپچی‌های صدرنشین، در حالی که با تمام توان برای حفظ انکتیا تلاش می‌کنند، چشمی هم به ایوان تونی، ستارهٔ درخشان برنتفورد دارند. لی دایک، مدیر فنی زنبورها، به‌تازگی خروج مهاجم ملی‌پوش را محتمل دانسته، اما تأکید کرده است که فقط با دریافت مبلغ قابل توجهی، حاضر به فروش او هستند.

انکتیا، با ۲۴ سال سن و قراردادی تا سال ۲۰۲۷، در این فصل، مهره‌ی قابل اعتمادی در ترکیب آرتتا بوده است. حضور او در ۲۳ بازی (۱۶ بازی لیگ برتر) با ۶ گل زده و ۴ پاس گل، گواهی بر اهمیت این بازیکن جوان است. درخشش او را به ویژه در هت‌تریکی که در پیروزی ۵-۰ مقابل شفیلد یونایتد در اکتبر رقم زد، فراموش نخواهیم کرد.

اما داستان آرسنال در بازار نقل و انتقالات به همین جا ختم نمی‌شود. رویارویی حساس با لیورپول در آنفیلد، در انتظار شاگردان آرتتا است. دیداری که سرنوشت صدرنشینی و شاید سرنوشت قهرمانی را رقم خواهد زد. آیا توپچی‌ها با حفظ انکتیا و جذب احتمالی تونی، گام بلند دیگری به سوی جام قهرمانی برمی‌دارند؟ یا حریفانِ قدرتمند، موانعی سخت بر سر راهِ آرتتا و تیمش خواهند بود؟

بازار نقل و انتقالات زمستانی برای آرسنال، آزمونی بزرگ است. تصمیمی که در این مقطع گرفته می‌شود، نه تنها ترکیب آرسنال را بلکه سرنوشت قهرمانی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. هواداران توپچی‌ها با نفس‌های حبس‌شده، منتظر خبرهای رسمی و درخشش ستارگان خود در بازی‌های حساس پیش رو هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱ ۱۱:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۳۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰