loading
در حال بررسی درخواست شما
تاکه‌هیرو تومیاسو با آرسنال تمدید کرد.
تاکه‌هیرو تومیاسو با آرسنال تمدید کرد.

تاکه‌هیرو تومیاسو با آرسنال تمدید کرد.

مدافع ملی‌پوش ژاپنی، تاکه‌هیرو تومیاسو، قرارداد بلندمدت جدیدی را با باشگاه ما امضا کرد.

این بازیکن 25 ساله که با لقب «تومی» میان هواداران و هم‌تیمی‌هایش شناخته می‌شود، در آگوست 2021 از تیم بولونیا در سری آ ایتالیا به جمع ما پیوست و از آن زمان تاکنون در تمامی پست‌های خط دفاعی برای آرسنال به میدان رفته است. تومیاسو در مجموع 73 بازی در تمامی رقابت‌ها برای آرسنال انجام داده است.

تومی فوتبال خود را از تیم آویسپا فوکوئوکا در زادگاهش آغاز کرد، جایی که در تمام رده‌های سنی این باشگاه بازی کرد و سپس موفق شد 45 بازی برای تیم بزرگسالان انجام دهد.

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال 2018، تومی به اروپا نقل مکان کرد و با باشگاه سنت‌ترویدن بلژیک قرارداد امضا کرد. عملکردهای درخشان او در این تیم باعث شد تا به عنوان بهترین بازیکن فصل 18-2019 این باشگاه انتخاب شود.

تومی در ژوئیه 2019 به بولونیا پیوست و به مهره‌ای کلیدی در خط دفاعی این تیم تبدیل شد. او در طول دو فصل حضورش در سری آ، 63 بازی برای بولونیا انجام داد.

تومی همچنین بازیکن ثابت تیم ملی ژاپن به شمار می‌رود و تاکنون 41 بازی ملی برای کشورش انجام داده است. او همچنین در بازی‌های المپیک تابستانی 2021 که در کشور خودش برگزار شد، به میدان رفت.

تومی در این فصل در مجموع 20 بازی در تمامی رقابت‌ها برای آرسنال انجام داده است که در این میان، موفق شد اولین گل خود برای توپچی‌ها را در جریان پیروزی خانگی 5-0 مقابل شفیلد یونایتد در لیگ برتر به ثمر برساند.

ادو، مدیر ورزشی باشگاه، در این باره گفت: «ما بسیار خوشحالیم که تومی را برای سال‌های آینده در کنار خود خواهیم داشت. او از نظر فنی و اخلاقی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و قدرت و انعطاف‌پذیری بالایی به تیم ما می‌بخشد. تومی یک فوتبالیست حرفه‌ای تمام عیار است و این فوق‌العاده است که نقش مهمی در سال‌های آینده ایفا خواهد کرد، چرا که ما برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنیم.»

میکل آرتتا، سرمربی تیم، نیز اضافه کرد: «ما از اینکه تومی آینده خود را به آرسنال متعهد کرده، بسیار خوشحالیم. تومی علاوه بر استعداد ذاتی و قدرت بدنی بالا، از نظر روحیه، ذهنیت و ارزش‌ها نیز بازیکن درجه یک است. تومی مورد علاقه همه است و از زمان پیوستن به ما، به عضو جدایی‌ناپذیر تیم تبدیل شده است.

«نحوه تمرین او، با اشتیاق و عزم راسخ برای اینکه هر روز بهترین نسخه خودش باشد، ستودنی است. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با تومی در سال‌های آینده هستیم.»

قرارداد جدید تومی پس از تکمیل مراحل اداری لازم، نهایی خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱ ۱۹:۴۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰