loading
در حال بررسی درخواست شما
ستاره جوانی که بارسا را لرزاند
ستاره جوانی که بارسا را لرزاند

ستاره جوانی که بارسا را لرزاند

هواداران آرسنال چشم به نقل و انتقالات زمستانی دوخته‌اند و در کنار بازیکنان باتجربه، اسم یک نوجوان خوش‌آتیه هم روی لیست آرزوهای‌شان نقش بسته است: آرتور ورمیر، هافبک ۱۸ ساله تیم آنتورپ بلژیک.

این پدیده جوان اخیرا، با یک نمایش خیره کننده مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، دنیا را مبهوت کرد. او نه تنها در زمین محکم ایستاد و بازیگردانی کرد، بلکه با یک گل تماشایی، سهم بزرگی در شکست غول اسپانیایی داشت. حالا باشگاه‌های بزرگ اروپا صف کشیده‌اند تا این جواهر ۱۸ ساله را به تیم خود اضافه کنند و آرسنال هم یکی از جدی‌ترین متقاضیان به نظر می‌رسد.

چرا آرسنال به ورمیر نیاز دارد؟

ورمیر

میکل آرتتا به دنبال تقویت خط میانی تیمش است. توماس پارتی به خاطر مصدومیت‌های پی‌درپی، دیگر یک مهره قابل اتکا نیست. آینده جورجینیو با توجه به توقف مذاکرات تمدید قرارداد، مبهم است و محمد الننی هم رو به پایان دوران بازیگری‌اش می‌رود. با این تفاسیر، بازسازی خط میانی در امارات، یک ضرورت غیرقابل‌انکار است.

ورمیر با هوش بازیخوانی بالا، قدرت بدنی خوب و تکنیک چشم‌نواز، تمام فاکتورهای لازم برای درخشش در لیگ برتر را دارد. او در سن کم، تجربه بازی مقابل غول‌هایی مثل بارسا را هم دارد و همین باعث می‌شود با آرامش بیشتری وارد چالش‌های بزرگ‌تر شود.

آنتورپ هم بی میل نیست، اما…

مدیرعامل آنتورپ، ضمن تایید علاقه باشگاه‌های بزرگ به ورمیر، می‌گوید جدایی او در ژانویه دور از ذهن نیست. با این حال، تاکید می‌کند که آن‌ها به هیچ قیمتی این ستاره جوان را مفت از دست نخواهند داد. به نظر می‌رسد رقمی نزدیک به ۲۵ میلیون یورو برای آن‌ها قابل قبول باشد.

حالا توپ در زمین آرسنال است

آیا آرتتا حاضر است برای بازیکن ۱۸ ساله، چنین مبلغی را هزینه کند؟ آیا ورمیر می‌تواند جای خالی باتجربه‌های خط میانی آرسنال را پر کند؟ سوال‌هایی که پاسخ آن‌ها شاید تا همین زمستان مشخص شود. چیزی که واضح است، این است که درخشش ورمیر مقابل چشمان غول‌های اروپا، باعث شده تا هواداران آرسنال، با اشتیاق منتظر سرانجام انتقال او باشند. شاید زمستان امسال، شاهد شکوفایی یک ستاره جوان دیگر در جمع توپچی‌های لندن باشیم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۶ ۱۰:۱۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۳۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰