loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل آرتتا: «نوانری چیزی خاص دارد که مرا به یاد جک ویلشر می اندازد»
میکل آرتتا: «نوانری چیزی خاص دارد که مرا به یاد جک ویلشر می اندازد»

میکل آرتتا: «نوانری چیزی خاص دارد که مرا به یاد جک ویلشر می اندازد»

نوانری در سپتامبر 2022 در حالی که تنها 15 سال و 181 روز سن داشت، توسط آرتتا به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با برنتفورد به میدان رفت. در آن لحظه، این نوجوان به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد و رکوردی را شکست که پیش از این در اختیار هاروی الیوت، ستاره لیورپول، بود. او همچنین به اولین بازیکن زیر 16 سال تبدیل شد که در لیگ برتر بازی می کند.

علاوه بر این، نوانری جوان ترین بازیکن تاریخ آرسنال نیز شد. رکورددار قبلی این عنوان سسک فابرگاس بود.

طبیعتا هیجان زیادی در مورد نوانری وجود دارد. با این حال، او از آن روز به بعد هیچ بازی برای تیم بزرگسالان انجام نداده است، اگرچه چندین بار روی نیمکت بوده است.

در عوض، او به عملکرد درخشان خود در سیستم آکادمی هیل اند ادامه داده است. در واقع، او روز شنبه در ترکیب تیم زیر 18 سال آرسنال حضور داشت که در یک بازی جام حذفی جوانان با نتیجه 7-1 مقابل کرو الکساندرا پیروز شد. نوانری در این بازی 5 گل به ثمر رساند.

نوانری

هواداران آرسنال اکنون به صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهند به نوانری فرصت دیگری برای درخشش در سطح بزرگسالان داده شود. به نظر می رسد که آنها اکنون آماده هستند تا آرزوی خود را برآورده کنند. این هافبک جوان در ترکیب تیم برای بازی با پی اس وی آیندهوون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

  • آرتتا استعدادهای نوانری را ستایش می کند

آرتتا درباره ویژگی‌های نوانری که او را خاص می‌کند، صحبت کرده است. سرمربی اسپانیایی به نقل از وب سایت رسمی باشگاه گفت: "او چیزی منحصر به فرد دارد که از همان ابتدا خیلی دوست داشتم، توانایی او برای گرفتن توپ در فضاهای تنگ و فرار از آن کمی شبیه کاری است که جک ویلشر انجام می داد."

"شخصیتی که دارد، او طوری با ما تمرین می کند مثل اینکه با تیم های زیر 18 سال یا زیر 16 سال تمرین می کند و من این را در یک بازیکن دوست دارم. آن انگیزه را نیز دارد که می خواهد هر روز نشان دهد که چقدر خوب است و مردم را تحت تأثیر قرار دهد."

"وقتی کسی مثل او را دارید، باید بهش امید بدهید و همچنین این لحظه خیلی مهمی برای ما بود، چون واقعاً می خواستیم اتان را حفظ کنیم و فکر می‌کنم این یک نشانه خاص برایش بود که این مکان برای اوست تا رشد کند."

از نظر اینکه آرسنال مکان مناسبی برای رشد این بازیکن جوان است، باشگاه اخیراً در تلاش خود برای متقاعد کردن او به تعهد به آینده خود در ورزشگاه امارات موفق بود. بنابراین، آرتتا می‌تواند روی پرورش استعداد نوانری در طول فصل‌های آینده حساب کند.

شاید به زودی یک انتقال قرضی برای این بازیکن 16 ساله در دستور کار قرار گیرد، زیرا او به وضوح آماده است تا خود را در سطحی بالاتر از فوتبال آکادمی آزمایش کند.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۱ ۱۹:۴۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۱۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰