loading
در حال بررسی درخواست شما
نتو به صورت قرضی به آرسنال پیوست
نتو به صورت قرضی به آرسنال پیوست

نتو به صورت قرضی به آرسنال پیوست

نِتو، دروازه‌بان بین‌المللی برزیلی، به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بورنموث به آرسنال پیوست. این دروازه‌بان ۳۵ ساله که از آگوست ۲۰۲۲ به بورنموث پیوسته بود، در ۶۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و تنها شش ماه پس از پیوستن به این تیم، به عنوان کاپیتان انتخاب شد.

نِتو پس از امضای قرارداد با آرسنال گفت: “من در حال تحقق یک رویای زندگی‌ام هستم، رویایی که به حقیقت پیوسته و من واقعاً خوشحالم. من دو رویا داشتم؛ یکی بازی برای تیمی در برزیل که در آن بزرگ شدم و حرفه‌ای شدم و دیگری بازی برای آرسنال. اکنون هر دو رویا به حقیقت پیوسته‌اند!”

نِتو کار خود را در تیم جوانان کروزیرو آغاز کرد و سپس به اتلتیکو پارانائنزه پیوست و در سن ۱۹ سالگی اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داد. او در ژانویه ۲۰۱۱ به فیورنتینا در ایتالیا پیوست و پس از چهار سال موفق، به یوونتوس منتقل شد. در یوونتوس، نِتو پنج جام از جمله دو قهرمانی متوالی لیگ و جام حذفی را کسب کرد. سپس به والنسیا در اسپانیا پیوست و در دو فصل حضورش، ۸۰ بازی انجام داد و به بارسلونا منتقل شد. در بارسلونا نیز موفق به کسب جام حذفی اسپانیا شد.

نِتو در تیم ملی برزیل نیز حضور داشته و در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و کوپا آمریکا ۲۰۱۵ شرکت کرده است. او شماره ۳۲ را در آرسنال به تن خواهد کرد و از هفته آینده به تمرینات تیم ملحق می‌شود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۱۰ ۰۹:۱۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰