loading
در حال بررسی درخواست شما
نظر توماس فرانک اعلام شد
نظر توماس فرانک اعلام شد

نظر توماس فرانک اعلام شد

چه اتفاقی افتاده است؟

بنابر گزارش‌های منتشر شده، علی‌رغم اینکه بایرن مونیخ اخیرا وارد مذاکره با دیوید رایا، دروازه‌بان 27 ساله برنتفورد شده است، اما همچنان آرسنال مدعی اصلی برای جذب این بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی است. گفته می‌شود قیمت رایا 40 میلیون پوند تعیین شده که آرسنال ممکن است با توجه به داشتن آرون رمزدیل به عنوان دروازه‌بان شماره یک، علاقه‌ای به پرداخت این مبلغ نداشته باشد. با وجود این اما انتظار می‌رود آرسنال، همچنان پیشنهادی برای جذب رایا ارائه دهد. در همین راستا، سرمربی برنتفورد فشاری را بر آرسنال برای تسریع روند جذب رایا وارد کرده است.

چه گفته شده است:

توماس فرانک، سرمربی باشگاه برنتفورد، در صحبت‌های اخیر خود اظهار امیدواری کرده است که پیشنهادی برای فروش دروازه‌بان تیمش، دیوید رایا، دریافت کنند.

فرانک گفته است: "رایا مایل به ترک برنتفورد است که این موضوع برای باشگاه مشکلی ایجاد نمی‌کند. وی تأکید کرده اگر باشگاهی قصد خرید رایا را داشته باشد، تنها نیاز است که قیمت او را پرداخت کند. اما ظاهراً این کار سختی به نظر می‌رسد."

توماس فرانک

تصویر بزرگ‌تر:

برنتفورد در تمامی مراحل شفاف عمل کرده و اصرار دارد که آماده فروش رایا به قیمت مناسب است، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای بازیکن اسپانیایی ارائه نشده. این در حالیه  که رایا ماه گذشته صراحتاً خواستار جدایی شد و گفت: "من آرزو دارم پیشرفت کنم. می‌خواهم طی چند سال آینده برای کسب عناوین قهرمانی و رقابت در اروپا تلاش کنم."

به طور خلاصه، با وجود اینکه برنتفورد اعلام کرده آماده فروش رایا به قیمت مناسب است، اما هنوز پیشنهاد رسمی برای او ارائه نشده است. در حالی که خود رایا نیز تمایل خود برای جدایی و گام بعدی در حرفه‌اش را اعلام کرده است.


چه اتفاقی در انتظار رایا است؟

قرارداد دیوید رایا، دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه برنتفورد، تا تابستان سال آینده اعتبار دارد. با توجه به این موضوع، باشگاه غرب لندنی برنتفورد علاقه‌منده تا در پنجره نقل‌وانتقالات فعلی، رایا را با قیمت قابل توجهی بفروشد. 

زیرا در غیر این صورت، نگرانی وجود دارد که رایا قراردادش را تا پایان ادامه دهد و باشگاه او را به صورت رایگان از دست بدهد. هرچند برنتفورد فعلاً بر روی قیمت 40 میلیون پوندی برای فروش رایا پافشاری می‌کند. اما اگر زمان به پایان برسد، شاید ناگزیر شود او را با قیمت پایین‌تری بفروشد یا از دست بدهد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۹ ۱۰:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۴۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰