loading
در حال بررسی درخواست شما
یورین تیمبر به آرسنال رسید
یورین تیمبر به آرسنال رسید

یورین تیمبر به آرسنال رسید

با افتخار اعلائم می کنیم یورین تیمبر مدافع جوان آیاکس با قرارداد دائمی به تیم ما پیوست.

یورین دیوید نورمن تیمبر (متولد 17 ژوئن 2001) فوتبالیست حرفه‌ای هلندی است که به عنوان مدافع برای باشگاه آژاکس بازی می کرد و همچنین در حال حاضر به تیم ملی هلند نیز دعوت می شود. او عمدتاً یک مدافع میانی است و همچنین می‌تواند به عنوان دفاع راست نیز بازی کند.

تیمبر و برادر دوقلویش کوئینتن تیمبر، که او نیز فوتبالیست است، در هلند به دنیا آمده‌اند و از نژاد آروبان و کوراسائو هستند. مادرشان مریلین اهل آروبا و پدرشان اهل کوراسائو، هر دو بخشی از جزایر ABC در هلند است.  به دلیل شرایط پیش آمده در گذشته، این خانواده به جای نام خانوادگی پدرشان مادورو، نام خانوادگی مادری خود را انتخاب کردند. این دوقلوها همچنین سه برادر بزرگتر از خود، شمیر، کریس و دیلن دارند.

تیمبر در سال 2014 از فاینورد به آکادمی جوانان آژاکس پیوست. اولین بازی خود را برای تیم اصلی مردان در مارس 2020 انجام داد و دو عنوان قهرمانی Eredivisie و یک KNVB Cup را به دست آورد. در سال 2022 برنده جایزه مارکو ون باستن شد.

تیمبر 29 بازی برای تیم ملی هلند در سطح جوانان انجام داد. عضوی از تیم زیر 17 سال بود که قهرمان اروپا زیر 17 سال 2018 شد. همچنین اولین بازی ملی خود را در ژوئن 2021 انجام داد.

در فصل گذشته تیمبر ۳۴ بازی برای آژاکس به میدان رفت که موفق به ثبت ۲ گل و ۲ پاس گل شد همچنین ۳ کارت زرد نیز از داوران دریافت کرد.

  • میکل آرتتا به ما گفت :

    "ما بسیار خوشحالیم که یورین به تیم ما پیوسته است. او یک مدافع جوان همه کاره است که می تواند در چندین پست دفاعی بازی کند. کاملا مناسب سیستم بازی ما است و کیفیت زیادی را به تیم  اضافه می کند.

    یورین یک بازیکن جوانه، اما تاکنون چیزهای زیادی به دست آورده است. در مسابقات بین المللی بزرگ بازی کرده و با آژاکس جام هایی را به دست آورده. ما مشتاقیم به یورین خوش آمد بگیم."

  • یورین تیمبر :

    " من همیشه طرفدار آرسنال بوده ام. همچنین برادرانم هم طرفدار این تیم بودند. عاشق تماشای بازی آرسنالم. آنها بازیکنان بزرگی داشتند و من سبک بازیشون را دوست داشتم. روبین فن پرسی و تیری آنری بازیکنان مورد علاقه من بودند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۴ ۰۹:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰