loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال شوکه شد
آرسنال شوکه شد

آرسنال شوکه شد

با توجه به علاقه پاری‌سن ژرمن به ویلیام سالیبا، آرسنال در حال تلاش برای توافق با این مدافع با استعداد برای یک قرارداد جدید است، اما درخواست‌های حقوق و دستمزد سالیبا، آرسنال را شوکه کرده.

با توجه به گفته گزارشات، آرسنال از درخواست‌های نمایندگان ویلیام سالیبا در مذاکرات قراردادی او، شوکه شده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داده است که این نگرانی وجود دارد که باشگاه قهرمان فرانسه، پاری‌سن ژرمن، به دنبال جذب این ستاره باشد.

پس از اینکه آرسنال در ابتدای فصل جاری یکی از شرایط تمدید قرارداد وی را اجرا کرد ویلیام سالیبا فقط یک سال فاصله تا پایان قرارداد فعلی‌اش دارد.

باشگاه آرسنال از قبل از شروع جام جهانی با نمایندگان سالیبا در مذاکرات برای تمدید قرارداد وی بوده‌اند، اما هنوزهیچ توافقی بین طرفین به دست نیامده است.

به گفته منبع خبری سان، آرسنال آماده است که حقوق هفتگی سالیبا که در حال حاضر ۴۰،۰۰۰ پوند در هفته است را به سه برابر افزایش دهد، تا آینده‌ی این مدافع، برای مدت طولانی تضمین شود.

با توجه به گزارشات، آرسنال از درخواست‌های نمایندگان سالیبا شوکه شده‌اند، زیرا این درخواست‌ها نزدیک به پیشنهاد ۱۲۰,۰۰۰ پوندی که باشگاه در حال حاضر پیشنهاد داده ، نیستند.

آرسنال می‌ترسد که پاری‌سن ژرمن با ارائه پیشنهاد بالاتر، سالیبا را به خود جذب کرده و باشگاه نمی خواد که او را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست دهد. 

از زمانی که سالیبا در تابستان ۲۰۱۹ با قیمت ۲۷ میلیون پوند به عنوان یک نوجوان به آرسنال پیوست، هنوز تاکنون با او برای قرارداد جدید به توافق نرسیده است.

همانطور که ماه گذشته توسط میل اسپرت گزارش شد، آرتتا مطمئن است که سالیبا در زمان مناسب، قرارداد جدیدی را امضا خواهد کرد.

ویلیام سالیبا در فصل جاری قسمتی بسیار مهم از تیم رقابت‌کننده‌ی آرتتا بود و با نمایش فوق‌العاده‌ای که ارائه داده، به تیم کمک کرده است تا ۱۱ بار در لیگ برتر آرسنال بدون دریافت گل بازی کند.

آرتتا سالیبا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۰ ۱۰:۰۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : دیلی میل
بازدید: ۶۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰