loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون رمزدیل قرارداد جدید خود را امضا کرد.
آرون رمزدیل قرارداد جدید خود را امضا کرد.

آرون رمزدیل قرارداد جدید خود را امضا کرد.

دروازه‌بان ما، آرون رمزدیل، قرارداد جدیدی به مدت طولانی امضا کرده است.

آرون ۲۵ ساله در تمام رقابت‌ها برای ما ۷۶ بازی انجام داده است و عملکرد خوبش باعث شد در دسامبر ۲۰۲۲ به ترکیب تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر انتخاب شود.

آرون در تابستان سال ۲۰۲۱ از تیم شفیلد یونایتد به ما پیوست و در فصل اول خود با ما عملکرد عالی داشت. وی در تمام رقابت‌ها ۱۴ بار کلین شیت داشت، در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن ماه باشگاه آرسنال انتخاب شد و در تیم ملی انگلیس در سطح بین‌المللی بازی کرد.

رمزدیل

یکی از لحظات برجسته در فصل اول آرون با ما، سیو باورنکردنی وی در مقابل ضربه آزاد جیمز مدیسون بود که به ما در پیروزی بر لستر سیتی در لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ کمک کرد. دروازه‌بان برتر ما، در فصل جاری نیز عملکرد برتر خود را ادامه داده و تاکنون ۱۴ بار کلین شیت داشته و در ماه‌های مارس و آوریل ۲۰۲۳ جایزه بهترین سیو لیگ برتر را به دست آورده است.

آرون دوران حرفه‌ای خود را با تیم شفیلد یونایتد شروع کرد و سپس در سن ۱۸ سالگی در سال ۲۰۱۷ به تیم بورنموث پیوست. وی در فصل ۲۰۱۹/۲۰  لیگ برتر به عنوان بازیکن اصلی ۳۷ بازی برای این تیم انجام داد و پیش از آن در تیم‌های چسترفیلد در لیگ دو و ویمبلدون در لیگ یک تجربه بازی در تیم اصلی را کسب کرده بود. آرون در فصل ۲۰۲۰/۲۱ به تیم شفیلد یونایتد بازگشت و در همه بازی‌های لیگ برتر آن فصل حضور داشت و سپس به تیم ما پیوست.

مدیر ورزشی، ادو، گفت: "خوشحالیم که موفق به امضای قرارداد جدید با آرون شدیم. در دو سال گذشته با عملکرد آرون، لحظات مثبت فراوانی را تجربه کردیم و منتظر بسیاری از آنها در آینده نیز هستیم."

"همچنین باید به خاطر داشت که آرون هنوز خیلی جوان است، بنابراین هنوز بسیاری از پتانسیل‌های او برای آینده باقی مانده است، در حالی که ما با هسته بازیکنان جوان خود در حال ادامه پیشرفت تیم هستیم."

سرمربی تیم، میکل آرتتا، افزود: "همه ما خوشحالیم که آرون قرارداد جدیدی امضا کرده است. رشدی که آرون در دو سال گذشته داشته است، با عملکرد، مشارکت و سازگاری کلی او با باشگاه، استثنایی بوده است."

"خوشبختانه با استفاده از استعدادهای برتر در تیم جوانمان، در حال ادامه ساخت آینده باشگاه هستیم. همه ما منتظر سپری کردن سال‌های بیشتری با آرون به عنوان یک بازیکن و شخصیت در این باشگاه فوتبال هستیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۸ ۲۰:۵۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰