loading
در حال بررسی درخواست شما
ایلکای گوندوگان در رادار آرسنال
ایلکای گوندوگان در رادار آرسنال

ایلکای گوندوگان در رادار آرسنال

ایلکای گوندوگان، در پی قرار ملاقات شخصی با میکل آرتتا، واضحاً انتخاب خود در مورد تصمیمش را بیان خواهد کرد.

به گفته‌ی گزارشات، ایلکای گوندوگان علاقه‌مند به پیوستن به بارسلونا است، در حالی که آرسنالی ها همچنان به دنبال جذب این بازیکن هستند.

کاپیتان ۳۲ ساله منچسترسیتی، در تابستان به عنوان یک بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز به توافقی با قهرمان لیگ برتر انگلیس برای یک قرارداد جدید نرسیده است. به همین دلیل، شایعاتی پیرامون جذب این بازیکن آلمانی توسط آرسنال، رقیب نزدیک منچسترسیتی در رقابت برای قهرمانی فصل گذشته، در آینده‌ی نزدیک وجود دارد.

منچسترسیتی هنوز امیدوار به قانع کردن این ستاره برای تمدید قراردادش با باشگاه هستند و گوندوگان در ماه گذشته تایید کرده بود که مذاکرات در مورد آینده او همچنان ادامه دارد.

با این حال، این امر باعث نشده تا علاقه آرسنال به این بازیکن کاهش یابد. میکل آرتتا قصد دارد تا قبل از شروع فصل ۲۰۲۳/۲۴، در پیش‌برد گزینه‌های خود در خط هافبک تیمش، تغییراتی را اعمال کند و جذب ایلکای گوندوگان، بازیکنی که قبلاً با او در کادر مربیگری پپ گواردیولا همکاری کرده بود، به عنوان یکی از بهترین حرکات باشگاه آرسنال شناخته خواهد شد.

گزارش جدیدی از وب‌سایت اسپورت می‌گوید که اولویت ایلکای گوندوگان، پیوستن به بارسلونا است که با این بازیکن قبل از دیگر رقبا تماس گرفته بودند. همچنین، در این گزارش آمده است که گوندوگان قصد دارد در اسپانیا زندگی کند و به جای ادامه حضور در لیگ برتر انگلیس، پیوستن به باشگاه بارسلونا را انتخاب کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۰ ۱۱:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : میرور
بازدید: ۲۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰