loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی لیست کوتاه نقل و انتقالی آرسنال
بررسی لیست کوتاه نقل و انتقالی آرسنال

بررسی لیست کوتاه نقل و انتقالی آرسنال

آرسنال در تابستان قصد دارد به بازار نقل و انتقالات برود و به دنبال جذب بازیکنان با بودجه بالا باشد. با وجود فصل خوب توپچی ها که با رتبه دوم در لیگ برتر به پایان رسید، میکل آرتتا قصد دارد ترکیب تیمش را برای بازگشت به لیگ قهرمانان آماده کند. این باشگاه برای اولین بار از سال 2017 در رقابت‌های لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد.

بعضی از بازیکنان مطرح در لیست کوتاه آرسنال برای پیوستن به تیم شمال لندنی قرار خواهند گرفت. اما این بازیکنان چه کسانی هستند؟ سایت GOAL این بازیکنان را بررسی می کند…

رایس

  • دکلان رایس (وستهم)

به طور عمومی معلومه که آرسنال قصد دارد کاپیتان تیم وستهام را جذب کند و در پشت صحنه برای انجام این معامله کارهای زیادی انجام داده‌اند. اما این به این معنی نیست که آرسنال مطمئنه که دکلن رایس را به خدمت می گیرد، هرچند معلومه او دوست دارد تا به لندن منتقل شود.

اگر قصد دارد او را به خدمت بگیرد رقبای دیگری برای جذب این بازیکن ملی پوش انگلیسی وجود دارد که آرسنال باید آنها را شکست دهد. همچنین آنها باید قیمت خرید این بازیکن را به نحوی تعیین کنند که به رکورد تاریخ باشگاه برسد. رکورد فعلی با آرسنال برای ترانسفر پرداخت شده، مربوط به مبلغ ۷۲ میلیون پوند (۸۹ میلیون دلار) برای خرید نیکولاس پپه از باشگاه لیل در سال ۲۰۱۹ است.

کایسدو

  • موسز کایسدو (برایتون)

آرسنال در ماه ژانویه سال جاری برای جذب کایسدو اقدام کرد، اما پس از رد دو پیشنهاد ارائه شده برای خرید بازیکن توسط برایتون، ناامید شدند. آرسنال همچنان به خرید این بازیکن ۲۱ ساله علاقمند است، اما هنوز مشخص نیست که آیا در تابستان به جذب او اقدام خواهند کرد یا نه. ممکنه آنها بخواهند تنها یکی از این دو بازیکن را برای خط وسط خود به خدمت بگیرند.

ایلکاااای

  • ایلکای گوندوگان (منچسترسیتی)

آرسنال در حال حاضر به خرید گوندوگان علاقه‌منده و مذاکراتی با نمایندگانش برای انتقال آزاد او در تابستان انجام شده است. باشگاه منچستر سیتی هنوز هم سعی در عقد قرارداد جدید با این هافبک آلمانی دارد، اما اگر این اتفاق نیفتد، ایلکای برای انتقال آزاد در دسترس خواهد بود.

ساشا

  • ساشا بوئی (گالاتاسرای)

آرسنال در تلاش برای تقویت خط دفاع خود در تابستان، به دنبال یک دفاع راست است. آنها در حال بررسی گزینه‌های مختلفی هستند و بوئی یکی از آن‌هاست که در گالاتاسرای شرایط خوبی داشته.

باشگاه ترکیه‌ای نیز آماده است تا به پیشنهادات باشگاه های دیگر گوش دهد و مذاکراتی با باشگاه‌های اروپایی از جمله آرسنال برای این معامله در تابستان انجام گرفته. قیمت مورد نیاز گالاتاسرای برای این بازیکن ۲۰ میلیون پوند (حدود ۲۴ میلیون دلار) است و هنوز مشخص نیست که آیا آرسنال توانایی پرداخت این مبلغ را دارد یا خیر.

ایوان

  • ایوان فرسندا (رئال وایادولید اسپانیا)

یکی از گزینه‌های دیگر برای دفاع راست فرسندا است که آرسنال در ژانویه سال جاری به شدت به جذب او علاقه‌مند بود. ادو مذاکرات گسترده‌ای با نمایندگان فرسندا درباره انتقال وی به آرسنال داشت، اما در نهایت تصمیم گرفته شد که این دفاعی و جوان بهتره در رئال وایادولید اسپانیا بماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۱ ۱۰:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۲۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰