loading
در حال بررسی درخواست شما
بوکایو ساکا قرارداد جدیدی امضا کرد
بوکایو ساکا قرارداد جدیدی امضا کرد

بوکایو ساکا قرارداد جدیدی امضا کرد

مهاجم ملی پوش انگلیسی ما، بوکایو ساکا، قرارداد جدید طولانی مدتی را امضا کرده است.

بوکایو از زمانی که در هشت سالگی به باشگاه ملحق شد، از آکادمی ما به تیم اصلی راه پیدا کرد و در این فصل بار دیگر بر وضعیت او به عنوان یکی از بهترین استعدادهای کشور به لطف یک فصل واقعا استثنایی دیگر تاکید کرد.

این بازیکن 21 ساله که در دو فصل گذشته در تک‌تک بازی‌های لیگ برتر ما حضور داشته است، در فصل 2022/23 14 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است که شامل 11 پاس گل می‌شود و تعداد گل‌های فصل گذشته خود را با 12 گل بهبود بخشید. پیشرفت فوق‌العاده و بازی‌های قوی و مستمر او باعث شده است که در مجموع 178 بازی برای تیم اصلی داشته باشد.

قبل از این فصل، بوکایو توسط هواداران ما به عنوان بهترین بازیکن فصل 2020/21 و 2021/22 انتخاب شد و او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که پس از تیری آنری در سال 2005، این افتخار را حفظ کرد. در این فصل، او برنده بهترین بازیکن لیگ برتر شد. ماه مارس و همچنین بهترین بازیکن جوان سال را در جوایز اخیر فوتبال لندن جمع آوری کرد. او همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر امسال و همچنین جایزه بهترین بازیکن جوان فصل شده است.

بوکایو با اولین بازی خود در لیگ اروپا در سن 17 سالگی در نوامبر 2018، در روز سال نو 2019، نخستین بازیکنی بود که در قرن بیست و یکم متولد شد و در جریان پیروزی 4-1 خانگی ما مقابل فولام به عنوان بازیکن تعویضی در یک بازی لیگ برتر بازی کرد.

اولین بازی ملی در رده بزرگسالان خود را در اکتبر 2020 انجام داد و یکی از ستاره های یورو 2020 نیز بود، و تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که برای سه شیرها در یک فینال بزرگ ظاهر شد، زمانی که آنها با ایتالیا در ومبلی روبرو شدند. بوکایو با 26 بازی ملی در جام جهانی 2022 قطر نیز یکی از اعضای کلیدی تیم ملی انگلیس بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲ ۱۹:۳۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰