loading
در حال بررسی درخواست شما
ریس نلسون قرارداد جدیدی امضا کرد
ریس نلسون قرارداد جدیدی امضا کرد

ریس نلسون قرارداد جدیدی امضا کرد

این بازیکن 23 ساله در فصل گذشته نقش حیاتی را بازی کرد؛ با 18 حضور در تمام رقابت‌ها، 3 بار گلزنی و 3 پاس گل به هم تیمی هایش داد، از جمله گل با شکوه اش در ماه مارس در برابر بورنموث.

از زمانی که ریس در سن هشت سالگی به ما ملحق شد، در آکادمی تیم پیشرفت کرد و نقش مهمی را در تمام رده های سنی در طول دوران رشد خود ایفا کرد.

حضور ریس در اولین بازیش برای آرسنال یک لحظه به یاد ماندنی دیگر بود، چرا که در پیروزی جام خیریه ۲۰۱۷ ما مقابل چلسی در ومبلی به عنوان یک بازیکن تعویضی حضور یافت و باشگاه به قهرمانی رسید.

ادو گاسپار می گوید: "ریس هنوز 23 ساله است، اما برای سال‌های زیادی به باشگاه آرسنال کمک بزرگی کرده. تجربیات خوبی را به صورت بازیکن قرضی کسب کرده، به باشگاه بازگشته و نشان داده که چقدر برای ما ارزشمند است.

"ما خیلی خوشحال هستیم که با ریس به قرارداد جدیدی رسیدیم و افتخار می‌کنیم که یک بازیکن جوان دیگر از آکادمی ما به تیم اول رسیده است."

میکل آرتتا اضافه کرد: "ریس بازیکنی است که از روز اولی که من در اینجا بودم، تحسینش کردم. توانایی فوق العاده‌ای دارد و بازیکن هجومی بسیار هیجان‌انگیزی است. ریس می‌داند برای تیم ما با توجه به کیفیتش مهم است.

"عالیه که ریس آینده‌اش را به ما تعهد کرده است. این باشگاه را خیلی خوب می‌شناسد، در اینجا بزرگ شده و ما منتظر لحظات خوب دیگری با او هستیم."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۶ ۱۰:۳۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰