loading
در حال بررسی درخواست شما
 نگاهی به اخبار نقل و انتقالات 26 اردیبهشت ۱۴۰۲
 نگاهی به اخبار نقل و انتقالات 26 اردیبهشت ۱۴۰۲

نگاهی به اخبار نقل و انتقالات ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

  • آرسنال برای مذاکره با وستهم درباره جذب دکلن رایس آماده است، اما ارزشگذاری آن‌ها کمتر از ۱۰۰ میلیون پوند، ممکن است این انتقال را مشکل کند.

دکلان رایس

  • بارسلونا در نظر دارد اودگارد را با فاتی مبادله کند.

اودگارد

بر اساس گزارشی از روزنامه الناسیونال، در صورتی که آرسنال برای انتقال وینگر بارسلونا، آنسو فاتی، اقدام کند، بارسلونا تمایل دارد با مارتین اودگارد، هافبک آرسنال، این مبادله را انجام دهد. 

طبق این گزارش، رئیس بارسلونا، خوان لاپورتا، تمایلی به فروش فاتی با هیچ قیمتی ندارد و تنها پیشنهاد آرسنال را در نظر خواهد گرفت، در صورتی که شامل اودگارد باشد.

  • آرسنال بسیار علاقه‌مند به فرلاند مندی است.

مندی

بر اساس گزارشی از دیلی میرور (از طریق فیچاخس)، آرسنال در تابستان به دنبال جذب مدافع رئال مادرید، فرلاند مندی است.

این گزارش بیان می‌کند که آرسنال قصد تقویت طرف چپ دفاع خود را دارد و با توجه به اینکه رئال مادرید در نظر دارد مندی را بفروشد، آرسنال نیز به دنبال جذب او است.
 

🗞 علاوه بر دکلن رایس و مویزس کایسدو، میکل آرتتا می‌خواهد یک مهاجم و دو مدافع هم جذب کند که هزینه آن‌ها با فروش بازیکنان جبران خواهد شد که این مبلغ حدود 100 میلیون پوند خواهد بود.

آرسنال به میکل آرتتا اجازه داده است که رکورد مخارج آرسنال در نقل و انتقالات باشگاه را در تابستان امسال بشکند و این هزینه ممکن است بیش از 200 میلیون پوند باشد. آرتتا می‌خواهد رایس و کایسدو هر دو را جذب کند که مجموع هزینه آنها تقریبا 170 میلیون پوند می‌باشد.

🗞 آرسنال آماده پیشنهاد 90 میلیون پوندی به وستهم برای جذب دکلن رایس در این تابستان است - توپچی ها در حال آماده کردن قراردادی 300 هزار پوندی در هفته برای جذب کاپیتان چکش ها و فروش گرانیت ژاکا برای کسب عنوان قهرمانی در فصل آینده هستند.

🗞 گرانیت ژاکا می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نام‌هایی باشد که در تابستان امسال از آرسنال جدا می‌شود و آرسنال نیز احتمالاً سعی خواهد کرد کیران تیرنی، امیل اسمیت رو، فولارین بالوگان، راب هولدینگ، اینسلی میتلند نایلز، آلبرت سامبی لوکونگا، نونو تاوارس و سدریک سوارس را هم بفروشد.

🗞 علاقه لورکوزن به ژاکا می‌تواند به تسهیل انتقال موسی دیابی کمک کند. قابل درک است که تماس اولیه بین هر دو باشگاه برای ژاکا، که نقش کلیدی در این فصل برای آرسنال ایفا کرده است، برقرار شده، اما توافق نهایی صورت نگرفته است.

🗞 تاکهیرو تومیاسو ممکن است پس از عمل جراحی زانو تا سپتامبر از میادین دور باشد و در ژانویه سال آینده در جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد.

🗣 مویزس کایسدو در مورد تکل خود بر روی مارتینلی که او را مصدوم کرد: ''اگر می‌توانستم زمان را به عقب برگردانم، آن تکل بد را انجام نمی دادم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۶ ۰۹:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۲۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰