loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلیام سالیبا قراردادی جدید امضا کرد
ویلیام سالیبا قراردادی جدید امضا کرد

ویلیام سالیبا قراردادی جدید امضا کرد

این بازیکن 22 ساله بخشی جدایی ناپذیر از فصل 2022/23 ما بود و 33 بازی در تمام رقابت ها انجام داد و سه بار گلزنی کرد و یک پاس گل نیز از مدافع میانی ما ثبت شد.

ویلیام همچنین هشت بازی ملی در رده بزرگسالان را در کارنامه خود دارد که با عملکرد چشمگیرش، او را به تیم ملی فرانسه برای جام جهانی 2022 قطر در دسامبر گذشته رساند.

مدافع میانی ما در ژوئیه 2019 با قراردادی دائمی از سنت اتین به آرسنال پیوست و فصل 2019/20 را به صورت قرضی در لیگ 1 گذراند.

ویلیام دوران حرفه ای خود را در آرسنال را با جام نقره شروع کرد، زمانی که در پیروزی ما در FA Community Shield در سال 2020 مقابل لیورپول بود. زمانی که او 22 بار برای نیس به میدان رفت، و موفق شد اولین گل خود را برای یک تیم بزرگسال به ثمر برساند.

ویلیام برای فصل 2021/22 به فرانسه بازگشت تا تجربیات ارزشمند بیشتری کسب کند و با یک قرارداد قرضی یک فصل به مارسی پیوست. ویلیام 52 بار برای مارسی بازی کرد و در چهار رقابت مختلف حضور داشت و به یک چهره مرکزی در تیم تبدیل شد.

ویلیام سالیبا، مدافع ملی پوش فرانسوی کشورمان قرارداد بلندمدت جدیدی با ما امضا کرد.

  • مدیر ورزشی ادو گفت: ما بسیار خوشحالیم که قرارداد جدیدی با ویلیام سالیبا امضا کردیم. ویلیام بخشی از چشم انداز ما برای حفظ بازیکنان جوان با استعدادمان است که امیدواریم سال های زیادی در کنار ما موفق باشند تا بتوانیم با هم رشد و پیشرفت کنیم. من می دانم که هواداران خوشحال خواهند شد که ویلیام در آینده با ما ادامه دهد."

 

  • میکل آرتتا افزود: تمدید قرارداد ویلیام با ما کاری بود که ما مدت ها می خواستیم انجام دهیم. ویلیام فصل گذشته ثابت کرد که چقدر خوب و تا چه اندازه برای تیم ما مهم است."توانایی که او در سن 22 سالگی هیجان انگیز است، و البته فضای بسیار بیشتری برای پیشرفت در هر بازیکنی در این مرحله از دوران حرفه ایشان وجود دارد. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با ویلیام در سالهای آینده هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۷ ۱۰:۲۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰