loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد برای کانسلو، کایسدو تایید شد
پیشنهاد برای کانسلو، کایسدو تایید شد

پیشنهاد برای کانسلو، کایسدو تایید شد

  • کانسلو مورد توجه جدی قرار گرفت

طبق گزارش Football Transfers، آرسنال در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد برای کانسلو است. آرسنال قبلاً علاقه‌مندی خود را نسبت به کانسلو نشان داده بود، اما مدافع منچسترسیتی هر گونه فرصت پیوستن به تیم شمال لندنی را رد کرده بود.

اما گزارش نشان می‌دهد که مذاکرات جدیدی بین دو طرف صورت گرفته و آرسنال قصد دارد پیشنهادی به ارزش حدود 35 میلیون پوند ارائه دهد.

کانسلو می‌تواند تجربهٔ زیادی به تیم میکل آرتتا اضافه کند و او را در عبور از مراحل پایانی کمک کند.

  • روبرت پیرس تایید کرد

اسطورهٔ آرسنال روبرت پیرس، در گفتگو با شبکه El Canal del Futbol، علاقهٔ آرسنال به موئیس کایسدو را تأیید کرد. پیرس گفت: "امیدوارم که او به آرسنال بپیوندد. میکل آرتتا میخوادش و تمام ابزارهای لازم برای موفقیت در آرسنال را دارد. باشگاه آماده پرداخت بودجه بزرگی برای او است و این یک شاهد بر مهارت این بازیکن است."

  • یونتووس تگ قیمتی را مشخص کرد

    SportRepubblica گزارش داده که یوونتوس قیمت هدف احتمالی آرسنال، فدریکو کیزا را مشخص کرده است. تیم فوتبال آرسنال قصد دارد یک مهاجم چند پستِ را قبل از بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به خدمت بگیرد و وینگر ایتالیایی می‌تواند یک انتقال بزرگ و جذاب به تیم آرتتا باشد.

    با توجه به اینکه بالوگون قرار است توسط آرسنال فروخته شود فدریکو کیزا می‌تواند تجربهٔ بالایی را به خط حملهٔ آرسنال اضافه کند.

    این گزارش نشان می‌دهد که یوونتوس برای ستارهٔ جوانش از آرسنال تقاضای هزینهٔ ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند) خواهد کرد و آرسنال ممکن است با رقابت شدیدی در خصوص امضا با این بازیکن، از جانب تیم نیوکاسل مواجه شود.


     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۳ ۱۰:۴۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۶۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰