loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد تاریخی باشگاه ثبت شد
پیشنهاد تاریخی باشگاه ثبت شد

پیشنهاد تاریخی باشگاه ثبت شد

بنا بر گزارشات، آرسنال پیشنهادی به ارزش ۹۰ میلیون پوند را برای خرید دکلن رایس ارائه کرده و در همین حین در مذاکرات خرید رومئو لاویا نیز پیشروی کرده است.

پیشنهاد باشگاه آرسنال به ارزش ۸۰ میلیون پوند برای خرید دکلن رایس توسط وستهام رد شده بود، زیرا این تیم لندنی ارزش بازیکن خود را بیش از ۱۰۰ میلیون پوند قیمت‌گذاری کرده بود. با این حال، بر اساس گزارشات The Athletic، آرسنال با یک پیشنهاد بهبود یافته به مذاکرات بازگشته است و می‌خواهد هدف اصلی تابستانی خود را به دست آورد. پیشنهاد دوم آرسنال شامل مجموعه‌ای از ۹۰ میلیون پوند به همراه بندهای تشویقی بود که این پیشنهاد نیز توسط وستهام رد شده است. باشگاه آرسنال به دنبال پیدا کردن قیمتی مقبول تر است و رایس نیز اصرار به انجام معامله با آرسنال دارد.

به گزارش فابریتسیو رومانو، رایس ممکن است تنها بازیکن جدید در خط  میانی تیم آرتتا نباشد و باشگاه آرسنال در راه خود برای به دست آوردن رومئو لاویا از ساوتهمپتون نیز پیشرفت کرده است. با این حال، آرسنال هنوز پیشنهاد رسمی خود را برای این بازیکن ارسال نکرده و ساوتهمپتون هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون پوند (۶۴ میلیون دلار) را از آرسنال خواستار است.

رایس

لاویا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۳۰ ۱۹:۲۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۴۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰